Komparace kompetencí vedoucích školních jídelen s a bez právní subjektivity
Comparison of Competencies of School Canteen Managers With or Without Legal Personality
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/52576Identifikátory
SIS: 133059
Kolekce
- Kvalifikační práce [19116]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Trunda, Jiří
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
19. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Vedoucí školní jídelny, kompetence, kompetenční modelKlíčová slova (anglicky)
School canteen management, competence, competency modelZávěrečná práce se zabývá komparací kompetencí vedoucích školních jídelen s a bez právní subjektivity. Vychází z poznatků odborné literatury, vymezuje termín kompetence a pojmenovává základní kompetence vedoucích školních jídelen. Práce přináší analýzu zjištěných výsledků dotazníkového šetření zaměřeného na manažerské, sociální a osobnostní kompetence vedoucích pracovníků školních jídelen. Na základě teorie a výsledků dotazníkového šetření je provedena komparace kompetencí vedoucích školních jídelen s a bez právní subjektivity. Výstupem závěrečné práce je nástroj k profesnímu rozvoji vedoucích školních jídelen a nástroj pro ředitele škol a zřizovatele školských zařízení k hodnocení, motivaci a přijímání nových pracovníků ve školní jídelně.
This final paper focuses on the comparison of competencies of school canteen managers with or without legal personality. It comes out of the literature research. It specifies the term "competence" and it lists basic competencies of school canteen managers. The paper introduces the analysis of a questionnaire outcomes that focused on managing, social and personality competencies of school canteen managers. The comparison of competencies of school canteen managers with or without legal personality is based on the theory and the questionnaire results. This final paper outcome is a tool for the professional development of school canteen managers. It is also a tool for the school headmasters and school facility founders to carry out evaluation, to motivate and hire new school canteen employees.