Zobrazit minimální záznam

PHYSICAL SKILLS OF 5th CLASS -CHILDREN IN VILLAGES AND CITIES AND THEIR COMPARISION
dc.contributor.advisorHronzová, Marie
dc.creatorJunková, Marie
dc.date.accessioned2017-05-15T12:58:09Z
dc.date.available2017-05-15T12:58:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/51645
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo zjistit úroveň pohybových dovedností dětí 5. tříd a srovnat tuto úroveň u dětí na základních školách na vesnicích a ve městech. Vzhledem k rozsáhlosti tématu byly pro výzkum zvoleny pouze dovednosti gymnastické. Gymnastické dovednosti byly vybrány na základě osnov tělesné výchovy pro 5. třídu základních škol. A to sice kotoul, kotoul vzad, stoj na rukou a přeskok. Testování probíhalo na vybraných základních školách v hodinách tělesné výchovy za pomoci učitelů. Děti byly klasifikovány pomocí hodnotících škál, které byly vytvořeny pro každou vybranou dovednost zvlášť. Bylo vytvořeno grafické zpracování výsledků, na základě kterých jsme výzkum vyhodnotili. Dále nás zajímalo, zda dětí, se zjevnou nadváhou je více v městských školách nebo ve školách na vesnici a do jaké míry tyto děti ovlivní celkové výsledky tohoto výzkumu.cs_CZ
dc.description.abstractThe goal of this bachelor's thesis was to determine the level of physical skills of children in 5th grade and to compare the level of skills of children in primary schools in villages and cities. Due to the vastness of the topic only gymnastic skills were chosen for the purpose of this research. The gymnastic skills were selected based on the curriculum of physical education for 5th grades of primary schools. The skills chosen were: somersault, somersault back, hand stand and vault. The testing was conducted at selected primary schools during classes of physical education with help from physical education teachers. Children were classified by rating scales; these rating scales were created separately for each physical skill. Graphic elaboration of the results was created to help evaluate the research. Furthermore we were interested whether there are more children with apparent overweight in primary schools in cities or in primary schools in villages. We also wanted to distinguish to what extent these children affected the results of the research.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectPohybové dovednostics_CZ
dc.subjectgymnastické dovednostics_CZ
dc.subjectzákladní školycs_CZ
dc.subjectškálovánícs_CZ
dc.subjectPhysical skillsen_US
dc.subjectgymnastic skillsen_US
dc.subjectprimary schoolsen_US
dc.subjectscalingen_US
dc.titlePOHYBOVÉ DOVEDNOSTI DĚTÍ 5. TŘÍD A JEJICH POROVNÁNÍ NA VESNICÍCH A VE VELKÝCH MĚSTECHcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-04
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId106686
dc.title.translatedPHYSICAL SKILLS OF 5th CLASS -CHILDREN IN VILLAGES AND CITIES AND THEIR COMPARISIONen_US
dc.contributor.refereeČerný, Martin
dc.identifier.aleph001621397
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sport Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sport Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této bakalářské práce bylo zjistit úroveň pohybových dovedností dětí 5. tříd a srovnat tuto úroveň u dětí na základních školách na vesnicích a ve městech. Vzhledem k rozsáhlosti tématu byly pro výzkum zvoleny pouze dovednosti gymnastické. Gymnastické dovednosti byly vybrány na základě osnov tělesné výchovy pro 5. třídu základních škol. A to sice kotoul, kotoul vzad, stoj na rukou a přeskok. Testování probíhalo na vybraných základních školách v hodinách tělesné výchovy za pomoci učitelů. Děti byly klasifikovány pomocí hodnotících škál, které byly vytvořeny pro každou vybranou dovednost zvlášť. Bylo vytvořeno grafické zpracování výsledků, na základě kterých jsme výzkum vyhodnotili. Dále nás zajímalo, zda dětí, se zjevnou nadváhou je více v městských školách nebo ve školách na vesnici a do jaké míry tyto děti ovlivní celkové výsledky tohoto výzkumu.cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of this bachelor's thesis was to determine the level of physical skills of children in 5th grade and to compare the level of skills of children in primary schools in villages and cities. Due to the vastness of the topic only gymnastic skills were chosen for the purpose of this research. The gymnastic skills were selected based on the curriculum of physical education for 5th grades of primary schools. The skills chosen were: somersault, somersault back, hand stand and vault. The testing was conducted at selected primary schools during classes of physical education with help from physical education teachers. Children were classified by rating scales; these rating scales were created separately for each physical skill. Graphic elaboration of the results was created to help evaluate the research. Furthermore we were interested whether there are more children with apparent overweight in primary schools in cities or in primary schools in villages. We also wanted to distinguish to what extent these children affected the results of the research.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990016213970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV