Show simple item record

Child care centre
dc.contributor.advisorOpravilová, Eva
dc.creatorBeranová, Zuzana
dc.date.accessioned2017-05-08T08:55:22Z
dc.date.available2017-05-08T08:55:22Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48358
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá nově vznikajícími formami veřejné předškolní výchovy. Cílem výzkumu bylo popsat a zhodnotit Centra pro předškolní děti, charakterizovat je a porovnat se systémem edukace v mateřských školách. Zhodnotit jejich společenský přínos a edukační efekty. Monitorovat představy a očekávaní rodičů. K zjištění potřebných informací jsem využila metody pozorování edukačních podmínek, pozorování práce pedagoga, rozhovoru s pedagogem, rozhovoru s vedoucím pedagogem, dotazníku pro rodiče.cs_CZ
dc.description.abstractMaster's thesis deals with newly emerging forms of public preschool education. The research objective was to describe and evaluate the Center for preschool children, to characterize and compare it with the system of education in nursery schools. Evaluate their contribution to society and educational effects. Monitor vision and expectations of parents. To identify the necessary information, I used methods of observation of the educational conditions, observation of the work educator, interview with a educator, interview with the head of the Center and questionnaire for parents.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectPředškolní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectmateřská školacs_CZ
dc.subjectalternativní programycs_CZ
dc.subjectsoučasná nabídkacs_CZ
dc.subjectcentrum pro předškolní dětics_CZ
dc.subjectkurikulumcs_CZ
dc.subjectedukační podmínkycs_CZ
dc.subjectsrovnánícs_CZ
dc.subjectcharakteristikacs_CZ
dc.subjectočekávání veřejnostics_CZ
dc.subjectrodinacs_CZ
dc.subjectpotřebycs_CZ
dc.subjectindividuální přístupcs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectPre-school educationen_US
dc.subjectnursery schoolsen_US
dc.subjectalternative programsen_US
dc.subjectthe current offeren_US
dc.subjectcentre for preschool childrenen_US
dc.subjectcurriculumen_US
dc.subjecteducational conditionsen_US
dc.subjectcharacteristicen_US
dc.subjectcomparisonen_US
dc.subjectpublic expectationsen_US
dc.subjectfamilyen_US
dc.subjectneedsen_US
dc.subjectindividual accessen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.titleCentrum pro předškolní dětics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-08
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId82452
dc.title.translatedChild care centreen_US
dc.contributor.refereeKropáčková, Jana
dc.identifier.aleph001400457
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá nově vznikajícími formami veřejné předškolní výchovy. Cílem výzkumu bylo popsat a zhodnotit Centra pro předškolní děti, charakterizovat je a porovnat se systémem edukace v mateřských školách. Zhodnotit jejich společenský přínos a edukační efekty. Monitorovat představy a očekávaní rodičů. K zjištění potřebných informací jsem využila metody pozorování edukačních podmínek, pozorování práce pedagoga, rozhovoru s pedagogem, rozhovoru s vedoucím pedagogem, dotazníku pro rodiče.cs_CZ
uk.abstract.enMaster's thesis deals with newly emerging forms of public preschool education. The research objective was to describe and evaluate the Center for preschool children, to characterize and compare it with the system of education in nursery schools. Evaluate their contribution to society and educational effects. Monitor vision and expectations of parents. To identify the necessary information, I used methods of observation of the educational conditions, observation of the work educator, interview with a educator, interview with the head of the Center and questionnaire for parents.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV