dc.contributor.advisor | Opravilová, Eva | |
dc.creator | Beranová, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2017-05-08T08:55:22Z | |
dc.date.available | 2017-05-08T08:55:22Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/48358 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá nově vznikajícími formami veřejné předškolní výchovy. Cílem výzkumu bylo popsat a zhodnotit Centra pro předškolní děti, charakterizovat je a porovnat se systémem edukace v mateřských školách. Zhodnotit jejich společenský přínos a edukační efekty. Monitorovat představy a očekávaní rodičů. K zjištění potřebných informací jsem využila metody pozorování edukačních podmínek, pozorování práce pedagoga, rozhovoru s pedagogem, rozhovoru s vedoucím pedagogem, dotazníku pro rodiče. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Master's thesis deals with newly emerging forms of public preschool education. The research objective was to describe and evaluate the Center for preschool children, to characterize and compare it with the system of education in nursery schools. Evaluate their contribution to society and educational effects. Monitor vision and expectations of parents. To identify the necessary information, I used methods of observation of the educational conditions, observation of the work educator, interview with a educator, interview with the head of the Center and questionnaire for parents. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Předškolní vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | mateřská škola | cs_CZ |
dc.subject | alternativní programy | cs_CZ |
dc.subject | současná nabídka | cs_CZ |
dc.subject | centrum pro předškolní děti | cs_CZ |
dc.subject | kurikulum | cs_CZ |
dc.subject | edukační podmínky | cs_CZ |
dc.subject | srovnání | cs_CZ |
dc.subject | charakteristika | cs_CZ |
dc.subject | očekávání veřejnosti | cs_CZ |
dc.subject | rodina | cs_CZ |
dc.subject | potřeby | cs_CZ |
dc.subject | individuální přístup | cs_CZ |
dc.subject | komunikace | cs_CZ |
dc.subject | Pre-school education | en_US |
dc.subject | nursery schools | en_US |
dc.subject | alternative programs | en_US |
dc.subject | the current offer | en_US |
dc.subject | centre for preschool children | en_US |
dc.subject | curriculum | en_US |
dc.subject | educational conditions | en_US |
dc.subject | characteristic | en_US |
dc.subject | comparison | en_US |
dc.subject | public expectations | en_US |
dc.subject | family | en_US |
dc.subject | needs | en_US |
dc.subject | individual access | en_US |
dc.subject | communication | en_US |
dc.title | Centrum pro předškolní děti | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-09-08 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 82452 | |
dc.title.translated | Child care centre | en_US |
dc.contributor.referee | Kropáčková, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001400457 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá nově vznikajícími formami veřejné předškolní výchovy. Cílem výzkumu bylo popsat a zhodnotit Centra pro předškolní děti, charakterizovat je a porovnat se systémem edukace v mateřských školách. Zhodnotit jejich společenský přínos a edukační efekty. Monitorovat představy a očekávaní rodičů. K zjištění potřebných informací jsem využila metody pozorování edukačních podmínek, pozorování práce pedagoga, rozhovoru s pedagogem, rozhovoru s vedoucím pedagogem, dotazníku pro rodiče. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Master's thesis deals with newly emerging forms of public preschool education. The research objective was to describe and evaluate the Center for preschool children, to characterize and compare it with the system of education in nursery schools. Evaluate their contribution to society and educational effects. Monitor vision and expectations of parents. To identify the necessary information, I used methods of observation of the educational conditions, observation of the work educator, interview with a educator, interview with the head of the Center and questionnaire for parents. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014004570106986 | |