Zobrazit minimální záznam

Integration of the Children of Immigrants into Schools in Austria
dc.contributor.advisorŠotolová, Eva
dc.creatorBečvářová, Zuzana
dc.date.accessioned2017-03-27T13:09:17Z
dc.date.available2017-03-27T13:09:17Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4793
dc.description.abstractDiese Diplomarbeit hat das Ziel, das aktuelle Problém von der Schulintegration der Immigrantenskinder in Europa zu mappieren, vor allem in einem der Staaten EU, in Ósterreich. Die Methoden, die ich benutze, gehen vor allem von meinem Studienaufenthalt in oberósterreichischen Linz aus. Die Hauptmethoden sind Besichtigungen, Besprechungen und praktische Tátigkeit als Lehrerassistentin in einigen pádagogischen Einrichtungen in dieser Stadt Die Ausgabe von dieser Diplomarbeit soli eine Beschreibung von der guten Praxis in einem Land werden, das schon lángere Erfahrungen mit dem Leben in der multikulturellen Gesellschaft und mir der Schulintegration der Kinder mit anderen Muttersprache als die Sprache von Majoritat hat Diese vorlegende Beschreibung konnte eine Inspiration der Tschechischen Republik werden, dem Land, an das diese anspruchsvolle Aufgabe erst wartet.en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce si klade za cíl zmapovat aktuální problém integrace dětí přistěhovalců do škol v Evropě, zejména pak v jedné ze zemí Evropské unie, v Rakousku. Metody, které při psaní práce použiji, budou vycházet zejména z mé odborné stáže v rakouském Linci. Hlavními metodami budou pozorování, rozhovory a praktická činnost asistentky učitele v pedagogických zařízeních v tomto městě. Výstupem této diplomové práce by se měl stát ucelený popis dobré praxe v zemi, která už má delší zkušenosti s životem v multikulturní společnosti a se školní integrací dětí, jejichž mateřský jazyk je jiný než jazyk většinové populace. Tento předložený popis se může stát inspirací České republice, zemi, na kterou tento náročný úkol teprve čeká.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleIntegrace dětí přistěhovalců do škol v Rakouskucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-25
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId21071
dc.title.translatedIntegration of the Children of Immigrants into Schools in Austriaen_US
dc.contributor.refereeMrkosová, Eva
dc.identifier.aleph001846920
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce si klade za cíl zmapovat aktuální problém integrace dětí přistěhovalců do škol v Evropě, zejména pak v jedné ze zemí Evropské unie, v Rakousku. Metody, které při psaní práce použiji, budou vycházet zejména z mé odborné stáže v rakouském Linci. Hlavními metodami budou pozorování, rozhovory a praktická činnost asistentky učitele v pedagogických zařízeních v tomto městě. Výstupem této diplomové práce by se měl stát ucelený popis dobré praxe v zemi, která už má delší zkušenosti s životem v multikulturní společnosti a se školní integrací dětí, jejichž mateřský jazyk je jiný než jazyk většinové populace. Tento předložený popis se může stát inspirací České republice, zemi, na kterou tento náročný úkol teprve čeká.cs_CZ
uk.abstract.enDiese Diplomarbeit hat das Ziel, das aktuelle Problém von der Schulintegration der Immigrantenskinder in Europa zu mappieren, vor allem in einem der Staaten EU, in Ósterreich. Die Methoden, die ich benutze, gehen vor allem von meinem Studienaufenthalt in oberósterreichischen Linz aus. Die Hauptmethoden sind Besichtigungen, Besprechungen und praktische Tátigkeit als Lehrerassistentin in einigen pádagogischen Einrichtungen in dieser Stadt Die Ausgabe von dieser Diplomarbeit soli eine Beschreibung von der guten Praxis in einem Land werden, das schon lángere Erfahrungen mit dem Leben in der multikulturellen Gesellschaft und mir der Schulintegration der Kinder mit anderen Muttersprache als die Sprache von Majoritat hat Diese vorlegende Beschreibung konnte eine Inspiration der Tschechischen Republik werden, dem Land, an das diese anspruchsvolle Aufgabe erst wartet.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990018469200106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV