Zdravá škola
A Healthy School
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/4730Collections
- Kvalifikační práce [14370]
Author
Advisor
Referee
Křivánek, Zdeněk
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Teacher Training for Primary Schools
Department
Information is unavailable
Date of defense
18. 5. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords
Keywords not foundV závěru bych chtěla upozornit na to,že se jedná o výzkumnou sondu,která proběhla u žáků Zdravé školy. Moje práce by mohla být rozšířena o porovnání s kontrolní skupinou"běžná škola",toto však nebylo řešením mé diplomové práce. Nešlo mi o porovnání žáků Zdravé a běžné školy, ale o to analyzovat,jak a za jakých podmínek probíhá vyučování v Zdravé škole.Srovnání s kontrolní skupinou by bylo možné,ale nebylo mým cílem. Začala jsem zdravím ,zdravím budu také končit.Při mém působení na Zdravé škole jsem se přesvědčila o tom,že tento projekt je opravdu živý,že je zde zdraví na prvním místě.Je myšleno zdraví jak tělesné ,tak i duševní.Na škole panovala pohoda domácího prostředí a mezi žáky, pedagogy a ostatními pracovníky panovalo přátelské ovzduší. Projekty,které současný způsob školství školám nabízí je tedy dobré zvážit.Sama jsem se o tom přesvědčila na škole, kde jeden z projektů (Zdravá škola) běží delší čas a dobře se rozvíjí a funguje.
V závěru bych chtěla upozornit na to,že se jedná o výzkumnou sondu,která proběhla u žáků Zdravé školy. Moje práce by mohla být rozšířena o porovnání s kontrolní skupinou"běžná škola",toto však nebylo řešením mé diplomové práce. Nešlo mi o porovnání žáků Zdravé a běžné školy, ale o to analyzovat,jak a za jakých podmínek probíhá vyučování v Zdravé škole.Srovnání s kontrolní skupinou by bylo možné,ale nebylo mým cílem. Začala jsem zdravím ,zdravím budu také končit.Při mém působení na Zdravé škole jsem se přesvědčila o tom,že tento projekt je opravdu živý,že je zde zdraví na prvním místě.Je myšleno zdraví jak tělesné ,tak i duševní.Na škole panovala pohoda domácího prostředí a mezi žáky, pedagogy a ostatními pracovníky panovalo přátelské ovzduší. Projekty,které současný způsob školství školám nabízí je tedy dobré zvážit.Sama jsem se o tom přesvědčila na škole, kde jeden z projektů (Zdravá škola) běží delší čas a dobře se rozvíjí a funguje.