Tvorba školního vzdělávacího programu v ZUŠ Stochov
Creation of The School Curriculum in The Primary Art School in Stochov
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/46473Identifikátory
SIS: 99552
Kolekce
- Kvalifikační práce [18637]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Váňová, Hana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy hudební výchova - sbormistrovství
Katedra / ústav / klinika
Katedra hudební výchovy
Datum obhajoby
11. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Rámcový vzdělávací program pro základní umělecké vzdělávání, školní vzdělávací program, SWOTProstřednictvím vhledu do konkrétní Základní umělecké školy v situaci tvorby vlastního Školního vzdělávacího programu se podařilo odkrýt širší spektrum pohledů na dané téma a jejich souvislosti. V úvodní části to je především detailní srovnání stále ještě platných dokumentů se státními rámci pro vznik dokumentu nového. Dalším úhlem je průběh procesu uplatňování těchto rámců ve vlastním Školním vzdělávacím programu takřka v přímém přenosu. Práce obsahuje též cenný pohled na fungování ZUŠ v subjektu více škol jako nestandardní způsob právního zřízení.
In the process of creating the School Educational Program for the Elementary School of Arts a broader perspective on the topic in question and its relations was gained through a detailed inquiry of its workings. There is a detailed comparison presented in the first part of the currently valid documents with the state frameworks set up in order to create the new document. Another perspective is considered while examining the process of applying these frameworks into the specific School Educational Program, as if it was almost live. The thesis also presents a unique point of view in terms of workings of ZUŠ (Elementary School of Arts) as being part of the schooling system with a non-standard way legal set-up.