Teacher's perspective on Classroom Interaction
Interakce ve výuce anglického jazyka
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/44535Identifikátory
SIS: 118894
Kolekce
- Kvalifikační práce [19116]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Morgan, Craig Alan
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra anglického jazyka a literatury
Datum obhajoby
1. 6. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
komunikace, mluví učitel, mluví žák, vzájemná komunikace, komunikace ve třídě, práce ve dvojicích, práce jednotlivce, práce s celou třídouKlíčová slova (anglicky)
communication, teacher talking time, student talking time, interaction, classroom interaction, pair work, group work, individual work, work with the whole classBakalářská práce se zabývá interakcí mezi vyučujícím a žáky/studenty při hodinách anglického jazyka. Cílem je zjistit, zda pokyny, které pedagog zadává, vedou k vytvoření komunikativního prostředí ve třídě. Hlavní metodou je pozorování vyučovacích hodin se zaměřením na vyučujícího a rozbor dat z observačních archů.
This bachelor thesis focused on interaction between the teacher and the learners during the English lessons. The aim is to find out if the teacher's instructions help to create communicative environment in the class. Observation focused on teacher talk and follow-up analysis of observation sheets present the main methods of research.