Zobrazit minimální záznam

School assessment and its influence on the child
dc.contributor.advisorStará, Jana
dc.creatorBoldišová, Lenka
dc.date.accessioned2017-05-07T09:51:44Z
dc.date.available2017-05-07T09:51:44Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/43595
dc.description.abstractUNIVERZITA KARLOVA v PRAZE Pedagogická fakulta katedra primární pedagogiky ŠKOLNÍ HODNOCENÍ A JEHO VLIV NA DÍTĚ SCHOOL ASSESSMENT AND ITS INFLUENCE ON THE CHILD Vedoucí diplomové práce: PhDr. Jana Stará, Ph.D. Autor diplomové práce: Lenka Boldišová Studijní obor: učitelství pro 1. stupeň ZŠ Forma studia: kombinovaná Diplomová práce dokončena: březen, 2012 ABSTRAKT: V teoretické části bude analyzována problematika hodnocení v současné škole. Zvláště bude zaměřena pozornost na shromažďování poznatků z oblasti vlivu hodnocení a jeho jednotlivých forem a typů na dítě. V empirické části bude použita kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. V kvantitativní části výzkumu budou použity dotazníky pro učitele 1. stupně, pro žáky 2. - 5. ročníků základní školy a rodiče žáků téže školy 1. - 5. ročníku. Otázky se zaměří na jejich postoje k různým formám školního hodnocení. Čeho se při hodnocení obávají, co upřednostňují, jaký mají postoj k sebehodnocení, jaký vliv na ně mají různé formy hodnocení. V několika hloubkových rozhovorech se žáky, jejich rodiči a jejich učitelem prozkoumám, jak jsou v primární škole hodnoceni, jak je v souladu jejich hodnocení s hodnocením učitelů a rodičů. Jaký mají postoj ke společným mimoškolním akcím. KLÍČOVÁ SLOVA: školní hodnocení, sebehodnocení, 1. stupeň základní školy, vliv...cs_CZ
dc.description.abstractUNIVERZITA KARLOVA v PRAZE Pedagogická fakulta katedra primární pedagogiky ŠKOLNÍ HODNOCENÍ A JEHO VLIV NA DÍTĚ SCHOOL ASSESSMENT AND ITS INFLUENCE ON THE CHILD Vedoucí diplomové práce: PhDr. Jana Stará, Ph.D. Autor diplomové práce: Lenka Boldišová Studijní obor: učitelství pro 1. stupeň ZŠ Forma studia: kombinovaná Diplomová práce dokončena: březen, 2012 ABSTRAKT: In the theoretical part the problems of evaluation in contemporary education will be analyzed. The attention will be particularly focused on the collection of information based on influences of the evaluation and its individual forms and types on the child. In the empirical part the combination of quantitative and qualitative methods will be utilized. In the quantitative part of the research, questionnaires for elementary schools teachers, for pupils of the primary school grade 2 to 5 and the parents of those pupils will be used. The questions will be focused on their attitude to the different forms of the school evaluation - what they are mainly afraid of, what they prefer, what attitude they have to self-evaluation, how they are influenced by the different forms of evaluation. In some detailed dialogues with pupils, their parents and their teacher I will examine the way of evaluation of pupils in the elementary school and to what degree their...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectškolní hodnocenícs_CZ
dc.subjectsebehodnocenícs_CZ
dc.subject1. stupeň základní školycs_CZ
dc.subjectvliv hodnocení na dítěcs_CZ
dc.subjectvnímání hodnocení žákycs_CZ
dc.subjectschool evaluationen_US
dc.subjectself-evaluationen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectthe influence of the evaluation to the childen_US
dc.subjectperception of the evaluation by the pupilsen_US
dc.titleŠkolní hodnocení a jeho vliv na dítěcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-21
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId95234
dc.title.translatedSchool assessment and its influence on the childen_US
dc.contributor.refereeKargerová, Jana
dc.identifier.aleph001475938
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csUNIVERZITA KARLOVA v PRAZE Pedagogická fakulta katedra primární pedagogiky ŠKOLNÍ HODNOCENÍ A JEHO VLIV NA DÍTĚ SCHOOL ASSESSMENT AND ITS INFLUENCE ON THE CHILD Vedoucí diplomové práce: PhDr. Jana Stará, Ph.D. Autor diplomové práce: Lenka Boldišová Studijní obor: učitelství pro 1. stupeň ZŠ Forma studia: kombinovaná Diplomová práce dokončena: březen, 2012 ABSTRAKT: V teoretické části bude analyzována problematika hodnocení v současné škole. Zvláště bude zaměřena pozornost na shromažďování poznatků z oblasti vlivu hodnocení a jeho jednotlivých forem a typů na dítě. V empirické části bude použita kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. V kvantitativní části výzkumu budou použity dotazníky pro učitele 1. stupně, pro žáky 2. - 5. ročníků základní školy a rodiče žáků téže školy 1. - 5. ročníku. Otázky se zaměří na jejich postoje k různým formám školního hodnocení. Čeho se při hodnocení obávají, co upřednostňují, jaký mají postoj k sebehodnocení, jaký vliv na ně mají různé formy hodnocení. V několika hloubkových rozhovorech se žáky, jejich rodiči a jejich učitelem prozkoumám, jak jsou v primární škole hodnoceni, jak je v souladu jejich hodnocení s hodnocením učitelů a rodičů. Jaký mají postoj ke společným mimoškolním akcím. KLÍČOVÁ SLOVA: školní hodnocení, sebehodnocení, 1. stupeň základní školy, vliv...cs_CZ
uk.abstract.enUNIVERZITA KARLOVA v PRAZE Pedagogická fakulta katedra primární pedagogiky ŠKOLNÍ HODNOCENÍ A JEHO VLIV NA DÍTĚ SCHOOL ASSESSMENT AND ITS INFLUENCE ON THE CHILD Vedoucí diplomové práce: PhDr. Jana Stará, Ph.D. Autor diplomové práce: Lenka Boldišová Studijní obor: učitelství pro 1. stupeň ZŠ Forma studia: kombinovaná Diplomová práce dokončena: březen, 2012 ABSTRAKT: In the theoretical part the problems of evaluation in contemporary education will be analyzed. The attention will be particularly focused on the collection of information based on influences of the evaluation and its individual forms and types on the child. In the empirical part the combination of quantitative and qualitative methods will be utilized. In the quantitative part of the research, questionnaires for elementary schools teachers, for pupils of the primary school grade 2 to 5 and the parents of those pupils will be used. The questions will be focused on their attitude to the different forms of the school evaluation - what they are mainly afraid of, what they prefer, what attitude they have to self-evaluation, how they are influenced by the different forms of evaluation. In some detailed dialogues with pupils, their parents and their teacher I will examine the way of evaluation of pupils in the elementary school and to what degree their...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014759380106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV