Zobrazit minimální záznam

Self-concept of the girl with cerebral palsy
dc.contributor.advisorHájková, Vanda
dc.creatorNešporová, Františka
dc.date.accessioned2017-05-07T07:00:35Z
dc.date.available2017-05-07T07:00:35Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/42855
dc.description.abstractBakalárská práce se zabývá sebepojetím dívky s DMO a dále zkoumá, jakým zpusobem se muže odlišovat vytvárení sebepojetí u cloveka s telesným postižením oproti intaktnímu jedinci. Teoretická cást se venuje kapitolám, které se zabývají na obecné úrovni telesným postižením, DMO a sebepojetím. Empirická cást popisuje cíl práce, metodu sberu dat a využívá kvalitativního rozhovoru, který je k dohledání v celém znení v Príloze c. 1. Do samotného textu bakalárské práce je z výzkumné cásti zaclenena pouze kazuistika respondentky. Kazuistika cerpá informace z rozhovoru a po peclivém výberu je také doplnena o vybrané úryvky z celého rozhovoru.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis deals with self-concept of the girl with cerebral palsy. It highlights the process of creating self-concept and tries to find the difference between self-concept of intact population and people with physical dissability. The theoretical part presents body dissability, the cerebral palsy and self concept in general. The empirical part describes the objective of the work, methods of data collection and uses qualitative interview (which is part of supplement n. 1). From the empirical part the reader can find only the case study in the hole text. The case study draws inspiration from the interview and it is also completed by the passages from the interview.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectSebepojetícs_CZ
dc.subjectTPcs_CZ
dc.subjectDMOcs_CZ
dc.subjecttelesné schémacs_CZ
dc.subjectSelf-concepten_US
dc.subjectphysical disabilityen_US
dc.subjectcerebral palsyen_US
dc.subjectbody imageen_US
dc.titleSebepojetí dívky s DMOcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-20
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId114566
dc.title.translatedSelf-concept of the girl with cerebral palsyen_US
dc.contributor.refereeDurdilová, Lucie
dc.identifier.aleph001504969
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychology and Special Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplinePsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychology and Special Pedagogyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalárská práce se zabývá sebepojetím dívky s DMO a dále zkoumá, jakým zpusobem se muže odlišovat vytvárení sebepojetí u cloveka s telesným postižením oproti intaktnímu jedinci. Teoretická cást se venuje kapitolám, které se zabývají na obecné úrovni telesným postižením, DMO a sebepojetím. Empirická cást popisuje cíl práce, metodu sberu dat a využívá kvalitativního rozhovoru, který je k dohledání v celém znení v Príloze c. 1. Do samotného textu bakalárské práce je z výzkumné cásti zaclenena pouze kazuistika respondentky. Kazuistika cerpá informace z rozhovoru a po peclivém výberu je také doplnena o vybrané úryvky z celého rozhovoru.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with self-concept of the girl with cerebral palsy. It highlights the process of creating self-concept and tries to find the difference between self-concept of intact population and people with physical dissability. The theoretical part presents body dissability, the cerebral palsy and self concept in general. The empirical part describes the objective of the work, methods of data collection and uses qualitative interview (which is part of supplement n. 1). From the empirical part the reader can find only the case study in the hole text. The case study draws inspiration from the interview and it is also completed by the passages from the interview.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990015049690106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV