Financování a rozpočet projektů OPVK na základních školách
OPVK Projects Funding and Budget for Primary Schools
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/40672Identifikátory
SIS: 113813
Kolekce
- Kvalifikační práce [18637]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hladký, Jaromír
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
29. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Rozpočet, přímé náklady, nepřímé náklady, nezpůsobilé nákladyKlíčová slova (anglicky)
Budget, direct costs, indirect costs, ineligible costsV první části práce je popsána historie spolupráce v oblasti vzdělávání v členských zemích Evropské unie. Další kapitola je věnována Evropskému sociálnímu fondu a jeho operačním programům. Hlavní část práce je zaměřena na Operační program vzdělávání pro konkurenceschopnost a hlavní zásady při tvorbě rozpočtu projektů na základních školách. Je kladen význam na důležitost správně sestaveného rozpočtu projektů a jeho významu při hodnocení žádosti o finanční podporu. Je poukázáno na hlavní chyby, kterých se žadatelé dopouštějí při sestavování rozpočtu a ukázán způsob jak se jich vyvarovat.
The first part of my thesis describes the history of cooperation in the field of education in Member States of the European Union. Another chapter is dedicated to the European Social Fund and its operational programmes. The main part of my thesis is focused on the Education for Competitiveness Operational Programme (ECOP) and guiding principles in creating the projects budget for primary schools. It is emphasized the need for proper project budgeting and its importance in evaluating financial support applications. It points out the major mistakes made by applicants when they create the budget and it points out the ways to avoid them.