Zobrazit minimální záznam

Self-concept of adolescent individuals with specific learning disabilities
dc.contributor.advisorZemková, Jaroslava
dc.creatorMatějková, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-28T00:02:48Z
dc.date.available2017-04-28T00:02:48Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/39070
dc.description.abstractSebepojetí jedince se specifickými poruchami učení v období adolescence Cílem mé bakalářské práce je získání vhledu do problematiky sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení v období adolescence. Na základě prostudované odborné literatury vymezuji v bakalářské práci základní pojmy: specifické poruchy učení a sebepojetí. Práce má charakter přehledové studie, která se zaměřuje na jedince se specifickými poruchami učení. Dále zkoumá projevy specifických poruch učení a jejich vliv na sebepojetí jedinců v období adolescence. Následně uskutečňuji výzkumnou sondu. Vzorek respondentů se skládá z tří chlapců a dvou dívek. Všichni respondenti jsou v období adolescence a byly u nich diagnostikovány specifické poruchy učení. V závěru práce formuluji doporučení o nutnosti dalšího výzkumu v této oblasti. Klíčová slova Specifické poruchy učení, sebepojetí jedince, adolescenční obdobícs_CZ
dc.description.abstractThe self-concept of adolescent individuals with specific learning disabilities The aim of the bachelor's thesis is to be involved in self-concept of adolescent individuals with specific learning disabilities. According to the literature studied, the main terms specific learning disabilities and self-concept are defined. The thesis has the form of a survey study focused on the individuals with specific learning disabilities. It examines the symptoms of specific learning disabilities and the impact on self-concept of adolescent individuals. Furthermore, a survey is conducted on a sample of three boys and two girls. All the respondents are adolescent and diagnosed with the specific learning disabilities. Finally, the necessity of further research in this area is suggested. Key words Specific learning disabilities, self-concept, adolescenten_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectSpecifické poruchy učenícs_CZ
dc.subjectsebepojetícs_CZ
dc.subjectobdobí adolescencecs_CZ
dc.subjectSpecific learning disabilitiesen_US
dc.subjectself-concepten_US
dc.subjectadolescenten_US
dc.titleSebepojetí jedince se specifickými poruchami učení v období adolescencecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-03
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId98182
dc.title.translatedSelf-concept of adolescent individuals with specific learning disabilitiesen_US
dc.contributor.refereeMrkosová, Eva
dc.identifier.aleph001366346
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csSebepojetí jedince se specifickými poruchami učení v období adolescence Cílem mé bakalářské práce je získání vhledu do problematiky sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení v období adolescence. Na základě prostudované odborné literatury vymezuji v bakalářské práci základní pojmy: specifické poruchy učení a sebepojetí. Práce má charakter přehledové studie, která se zaměřuje na jedince se specifickými poruchami učení. Dále zkoumá projevy specifických poruch učení a jejich vliv na sebepojetí jedinců v období adolescence. Následně uskutečňuji výzkumnou sondu. Vzorek respondentů se skládá z tří chlapců a dvou dívek. Všichni respondenti jsou v období adolescence a byly u nich diagnostikovány specifické poruchy učení. V závěru práce formuluji doporučení o nutnosti dalšího výzkumu v této oblasti. Klíčová slova Specifické poruchy učení, sebepojetí jedince, adolescenční obdobícs_CZ
uk.abstract.enThe self-concept of adolescent individuals with specific learning disabilities The aim of the bachelor's thesis is to be involved in self-concept of adolescent individuals with specific learning disabilities. According to the literature studied, the main terms specific learning disabilities and self-concept are defined. The thesis has the form of a survey study focused on the individuals with specific learning disabilities. It examines the symptoms of specific learning disabilities and the impact on self-concept of adolescent individuals. Furthermore, a survey is conducted on a sample of three boys and two girls. All the respondents are adolescent and diagnosed with the specific learning disabilities. Finally, the necessity of further research in this area is suggested. Key words Specific learning disabilities, self-concept, adolescenten_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013663460106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV