Strategie učení žáků středních škol
Learning strategies of students at high school
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/38894Identifikátory
SIS: 98441
Kolekce
- Kvalifikační práce [18052]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Felcmanová, Lenka
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Speciální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra speciální pedagogiky
Datum obhajoby
8. 6. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Specifické poruchy učení, metody učení, kompenzační pomůcky, střední školaKlíčová slova (anglicky)
Specific learning disorders, learning methods, compensation aids, high schoolNÁZEV: Strategie učení u žáků středních škol ABSTRAKT: Bakalářská práce je zaměřena na strategie učení u žáků středních škol s poruchami učení. Úkolem teoretické části je popsat zásady, metody učení a pomůcky. Teoretickou část jsem psala s pomocí odborné literatury. Cílem bakalářské práce je odhalení, jaké strategie učení žáci používají. K tomuto cíli mi pomohlo výzkumného šetření a vytvoření případových studií. Podle výsledků šetření se většina žáků učí nesystematicky a dostatečně nevyužívá strategie učení. KLÍČOVÁ SLOVA: Specifické poruchy učení, metody učení, kompenzační pomůcky, střední škola
TITLE: Learning strategies of students at high school SUMARRY: The bachelor thesis is focused on learning strategies of students at high school with learning disabilities. The task of the theoretical part is to describe principles, methods and compensation aids. The theoretical part I drew from the scientific literature. The aim of my thesis is to reveal learning strategies which students use. I have achieved the aim by using my survey and case studies. According to the survey, most students learn unsystematically and they don't use enough learning strategies. KEYWORDS: Specific learning disorders, learning methods, compensation aids, high school