Týden v Mateřské škole Bařiny Štramberk (Prezentační videopořad)
Week in kindergarten Bařiny Štramberk (presentation video program)
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/38801Identifiers
Study Information System: 99695
CU Caralogue: 990013668190106986
Collections
- Kvalifikační práce [19360]
Author
Advisor
Referee
Tůma, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Education
Department
Information is unavailable
Date of defense
23. 5. 2011
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Mateřská škola, prezentační videopořad, kameraKeywords (English)
Nursery school, presentation videos, cameraHlavní částí bakalářské práce je prezentační videopořad mateřské školy (dále jen MŠ) Bařiny, ulice Zauličí čp. 485 ve Štramberku, obsahující průřez denních činností dětí. Pořad jsem natáčel digitální videokamerou a dále pak zpracoval pomocí střihového programu Pinnacle Studio 14. Součástí praktické části je i PowerPointová prezentace. Teoretická část bakalářské práce stanovuje cíle prezentačního pořadu, přednosti videotechniky pro zpracování zadané tématiky, pomocí aplikace Microsoft Office PowerPoint 2007. V závěru hodnotím a předkládám své vlastní zážitky a zkušenosti z průběhu natáčení. Klíčová slova: Mateřská škola, prezentační videopořad, kamera.
This bachelor work, I shot and subsequently worked as a nursery school video program presentation (the nursery) Bařiny, street No. 485 in Zauličí Štramberk, containing cross daily activities of children. I kept shooting and further processed using shear Pinnacle Studio 14. The theoretical part of the paper sets out the objectives of the presentation show, the advantages of video technology for the processing of specified topics, and possibilities of the photographic documentation presented by using Microsoft Office PowerPoint 2007. Finally, evaluate, and presenting their own experiences and experiences during filming. Keywords: Nursery school, presentation videos, camera.