Pohybové hry dětí ve věku 5 až 8 let se zaměřením na jejich harmonický vývoj
Movement Games for Children from 5-8 Years Old with the Aim of Harmonic Development
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3811Identifikátory
SIS: 20617
Kolekce
- Kvalifikační práce [19087]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vlčková, Iva
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra tělesné výchovy
Datum obhajoby
18. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Pohybové hry patří v České republice mezi nejoblíbenější a nej rozšířenější činnost na základní i mateřské škole. Jejich takové množství, že se dají využívat během celého roku a propojovat do všech vyučovacích předmětů. Diplomová práce na téma Pohybové hry dětí ve věku 5 až 8 let se zaměřením na jejich harmonický vývoj se zabývá v prvé řadě prozkoumáním odborné literatury, která charakterizuje psychickou i fyzickou stránku dětské osobnosti v daném věku.
Motoric games are one of the most popular and widespread activities at the primary and nursery schools. There is so many of them that they can be easily used during the whole year and across all school subjects. The thesis on the theme "Motoric games of children from 5 to 8 years of age" with a focus on their harmonic development is above all dealing with specialized literature characterizing the mental and physical aspect of a child's personality at the given age. After examining the literature, based on the information gathered on the child's development, several criteria for harmonic child's development were set out. These criteria were than used as a basis for compiling the Collection of motoric games optimal for a harmonic child's development.