TV program jako komunikát. Informační hodnota a manipulativní strategie
TV programme as communication. An informative value and manipulating strategy
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/37051Identifikátory
SIS: 98108
Kolekce
- Kvalifikační práce [19116]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janovec, Ladislav
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra českého jazyka
Datum obhajoby
11. 1. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Média, Manipulace, Televize, Televizní program, Divák, Hodnocení, JazykKlíčová slova (anglicky)
Media, Manipulation, Television, TV Programme, Viewer, Assessment, LanguageBakalářská práce s názvem "Televizní program jako komunikát. Informační hodnota a manipulativní strategie." se zaměřuje na analýzu informační hodnoty a využitých manipulativních prostředků v televizním programu. Hlavním zdrojem se stal nashromážděný materiál třiceti výtisků časopisu Magazín DNES z období od roku 2008 do 2010. Cílem práce bylo zmapovat zpracování televizního programu a užité metody ovlivňující preference adresáta.
The Bachelor Thesis "TV Programme as Communication. An Informative Value and Manipulative Strategy." is focused on analysis of the informative value and usage of manipulative means in TV programme. The main source for my thesis was the collected material of thirty pieces of the magazine called Magazín DNES since 2008 to 2010. The aim of the thesis was to check the appearance of TV programme and used methods influencing the preferences of recipients.