Pojmové mapy jako nástroj hodnocení ve vzdělávání
Concept maps as an assessment tool in education
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/35858Identifikátory
SIS: 107768
Kolekce
- Kvalifikační práce [19128]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Černochová, Miroslava
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy informační a komunikační technologie - technická a informační výchova
Katedra / ústav / klinika
Katedra informačních technologií a technické výchovy
Datum obhajoby
30. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
pojmová mapa, hodnoceníKlíčová slova (anglicky)
concept map, assessmentNÁZEV: Pojmové mapy jako nástroj hodnocení ve vzdělávání ABSTRAKT: Diplomová práce se zabývá typy hodnocení pojmových map na základě studia odborné literatury. Poukazuje na rozdílné pohledy a vnímání metod hodnocení a nabízí vlastní metody hodnocení. Prostřednictvím výzkumu hodnotí vlastní metody hodnocení pojmových map a následně zkoumá možnosti hodnocení pojmových map (v porovnání s hodnocením písemné práce, objektivnost metody hodnocení) u žáků druhého stupně základní školy ve třech vybraných předmětech: zeměpis, výchova k občanství, informatika. KLÍČOVÁ SLOVA: pojmová mapa, hodnocení
TITLE: Concept maps as an assessment tool in education SUMMARY: This thesis thesis is concerned with the types of assessment of concept maps, creation on the bases of studying professional literature. It points out different views and perceptions of assessment methods and offers its own assessment methods. By way of research evaluates its own methods for assessing concept maps, and then explores the possibilities of evaluation of concept maps (in contrast with the written exam, objectivity of assessing methods) for students of upper primary school in the three selected subjects: geography, citizenship education,science. KEYWORDS: Concept map, assessment