Kooperativní učení
Cooperative learning
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/35302Identifikátory
SIS: 81174
Katalog UK: 990013667120106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Mazáčová, Nataša
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
19. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
kooperativní učení, spolupráce, plánování, hodnocení, individuální odpovědnost, klíčové kompetence, skupinaKlíčová slova (anglicky)
cooperative learning, cooperation, projecting, evaluation, individual responsibility, key-competences, teamDiplomová práce se zabývá kooperativním učením. Jejím hlavním cílem je porozumět systému kooperativního učení a umění jeho aplikace v praxi. Práce obsahuje dvě části - praktickou a teoretickou. Teoretická část pojednává o teorii kooperativního učení a jeho uplatnění v českých školách. Praktická část ověřuje teoretická stanoviska a soustředí se na výzkumnou oblast "Vliv kooperace na procesy vyučování a výsledky učení žáků." prostřednictvím výzkumných metod dotazování, pozorování a experimentování.
Anotation The main topic of my graduation theses is cooperative learning. Understanding of cooperative learning's system and art of its application in practice is the main intention of my work. The graduation theses incudes two parts - theoretic part and practical part. The theoretic part deals with theory of cooperative learning and its use in the Bohemian schools. The practical part checks theoretic opinions and it focuses on research domain "The influence of cooperation on teaching's processes and results of learning." by means of the research methods of questioning, observation methods and experimenting.
