Zobrazit minimální záznam

Home as a Calling Card
dc.contributor.advisorFulková, Marie
dc.creatorLachnitová, Šárka
dc.date.accessioned2017-03-17T11:57:00Z
dc.date.available2017-03-17T11:57:00Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3346
dc.description.abstractTato práce pojednává především o novodobých satelitních městečkách, která od poloviny 90. let 20. století vznikají v okolí velkých měst, hlavně Prahy. Snažím se v ní zachytit tento fenomén z různých pohledů a porozumět mu, protože se v poslední době stává (bohužel) nepřehlédnutelným. Práce má tři části teoretické. V první části se zabývám pojmem domov, protože satelitní městečka by měla, jakožto čtvrti rodinných domů plnit funkci domova, i když je otázkou, jestli tak činí. Ve druhé části se věnuji obecně architektuře a různým druhům staveb a zástaveb, které se k satelitnímu městečku nějak vztahují. Třetí část už pojednává o tomto fenoménu samém. Tyto tři teoretické části mé práce jsou rozděleny do kapitol, přičemž před každou z nich uvádím klíčová slova, která se k jejich dílčím tématům vztahují a která mohou sloužit jako stručná tematizace vyučování. V textu pak zpracovávám svůj pohled na danou věc, ovšem s přihlédnutím k možnosti využití jako úvodu nebo motivace k vyučovací hodině nebo bloku ve výtvarné výchově nebo i jiném předmětu (rodinné výchově, společenských vědách, občanské nauce, dějepisu...). Za každou kapitolou pak je přiložen ilustrační obrázek k danému tématu. Čtvrtá část pak je praktická, popisuje jednak výzkum, který jsem k tomuto tématu provedla (předmětem výzkumu bylo, jaký je názor dětí...cs_CZ
dc.description.abstractTato práce pojednává především o novodobých satelitních městečkách, která od poloviny 90. let 20. století vznikají v okolí velkých měst, hlavně Prahy. Snažím se v ní zachytit tento fenomén z různých pohledů a porozumět mu, protože se v poslední době stává (bohužel) nepřehlédnutelným. Práce má tři části teoretické. V první části se zabývám pojmem domov, protože satelitní městečka by měla, jakožto čtvrti rodinných domů plnit funkci domova, i když je otázkou, jestli tak činí. Ve druhé části se věnuji obecně architektuře a různým druhům staveb a zástaveb, které se k satelitnímu městečku nějak vztahují. Třetí část už pojednává o tomto fenoménu samém. Tyto tři teoretické části mé práce jsou rozděleny do kapitol, přičemž před každou z nich uvádím klíčová slova, která se k jejich dílčím tématům vztahují a která mohou sloužit jako stručná tematizace vyučování. V textu pak zpracovávám svůj pohled na danou věc, ovšem s přihlédnutím k možnosti využití jako úvodu nebo motivace k vyučovací hodině nebo bloku ve výtvarné výchově nebo i jiném předmětu (rodinné výchově, společenských vědách, občanské nauce, dějepisu...). Za každou kapitolou pak je přiložen ilustrační obrázek k danému tématu. Čtvrtá část pak je praktická, popisuje jednak výzkum, který jsem k tomuto tématu provedla (předmětem výzkumu bylo, jaký je názor dětí...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDomov jako vizitkacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-24
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20267
dc.title.translatedHome as a Calling Carden_US
dc.contributor.refereeHavlásek Tatarová, Lucie
dc.identifier.aleph000395743
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Arten_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchovacs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Arten_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce pojednává především o novodobých satelitních městečkách, která od poloviny 90. let 20. století vznikají v okolí velkých měst, hlavně Prahy. Snažím se v ní zachytit tento fenomén z různých pohledů a porozumět mu, protože se v poslední době stává (bohužel) nepřehlédnutelným. Práce má tři části teoretické. V první části se zabývám pojmem domov, protože satelitní městečka by měla, jakožto čtvrti rodinných domů plnit funkci domova, i když je otázkou, jestli tak činí. Ve druhé části se věnuji obecně architektuře a různým druhům staveb a zástaveb, které se k satelitnímu městečku nějak vztahují. Třetí část už pojednává o tomto fenoménu samém. Tyto tři teoretické části mé práce jsou rozděleny do kapitol, přičemž před každou z nich uvádím klíčová slova, která se k jejich dílčím tématům vztahují a která mohou sloužit jako stručná tematizace vyučování. V textu pak zpracovávám svůj pohled na danou věc, ovšem s přihlédnutím k možnosti využití jako úvodu nebo motivace k vyučovací hodině nebo bloku ve výtvarné výchově nebo i jiném předmětu (rodinné výchově, společenských vědách, občanské nauce, dějepisu...). Za každou kapitolou pak je přiložen ilustrační obrázek k danému tématu. Čtvrtá část pak je praktická, popisuje jednak výzkum, který jsem k tomuto tématu provedla (předmětem výzkumu bylo, jaký je názor dětí...cs_CZ
uk.abstract.enTato práce pojednává především o novodobých satelitních městečkách, která od poloviny 90. let 20. století vznikají v okolí velkých měst, hlavně Prahy. Snažím se v ní zachytit tento fenomén z různých pohledů a porozumět mu, protože se v poslední době stává (bohužel) nepřehlédnutelným. Práce má tři části teoretické. V první části se zabývám pojmem domov, protože satelitní městečka by měla, jakožto čtvrti rodinných domů plnit funkci domova, i když je otázkou, jestli tak činí. Ve druhé části se věnuji obecně architektuře a různým druhům staveb a zástaveb, které se k satelitnímu městečku nějak vztahují. Třetí část už pojednává o tomto fenoménu samém. Tyto tři teoretické části mé práce jsou rozděleny do kapitol, přičemž před každou z nich uvádím klíčová slova, která se k jejich dílčím tématům vztahují a která mohou sloužit jako stručná tematizace vyučování. V textu pak zpracovávám svůj pohled na danou věc, ovšem s přihlédnutím k možnosti využití jako úvodu nebo motivace k vyučovací hodině nebo bloku ve výtvarné výchově nebo i jiném předmětu (rodinné výchově, společenských vědách, občanské nauce, dějepisu...). Za každou kapitolou pak je přiložen ilustrační obrázek k danému tématu. Čtvrtá část pak je praktická, popisuje jednak výzkum, který jsem k tomuto tématu provedla (předmětem výzkumu bylo, jaký je názor dětí...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990003957430106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV