Zobrazit minimální záznam

Analysis of textbooks complexes from the spelling point of view
dc.contributor.advisorNečasová, Pavla
dc.creatorJäschkeová, Barbora
dc.date.accessioned2017-04-26T20:51:20Z
dc.date.available2017-04-26T20:51:20Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/32534
dc.description.abstractV teoretické části jsou vymezené pojmy: co je to učebnice, jaké jsou její funkce. Kriteria výběru učebnice a kriteria analýzy učebnice. Součástí výzkumu bylo zjistit, jaké vyvolala reforma německého jazyka reakce v Čechách, v samotném Německu a v zahraničí. V praktické části je cílem výzkumu zjistit, jakým způsobem se pravopis na školách vyučuje, jak přistupují k osvojování pravopisu jednotlivé učebnice, jak čeští žáci zvládají nová pravidla německého pravopisu a jaký přístup mají učitelé.cs_CZ
dc.description.abstractThe title of my diploma work is The analysis of textbooks complexes from the spelling point of view. There are defining concepts in the theoretical part: what the textbook is and its functions, criterions of the choice of a textbook and criterions of the analysis of a textbook. The aim of this research in the practical part is to find out the spelling methods of teaching at schools, the various textbook approach how to learn spelling and how the Czech pupils cope with the new rules of the German spelling.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleAnalýza současných učebnicových souborů z hlediska osvojení pravopisucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-07
dc.description.departmentKatedra germanistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId56497
dc.title.translatedAnalysis of textbooks complexes from the spelling point of viewen_US
dc.contributor.refereeŠvermová, Dagmar
dc.identifier.aleph001282070
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Music - Germanen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy hudební výchova - německý jazykcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra germanistikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy hudební výchova - německý jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Music - Germanen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csV teoretické části jsou vymezené pojmy: co je to učebnice, jaké jsou její funkce. Kriteria výběru učebnice a kriteria analýzy učebnice. Součástí výzkumu bylo zjistit, jaké vyvolala reforma německého jazyka reakce v Čechách, v samotném Německu a v zahraničí. V praktické části je cílem výzkumu zjistit, jakým způsobem se pravopis na školách vyučuje, jak přistupují k osvojování pravopisu jednotlivé učebnice, jak čeští žáci zvládají nová pravidla německého pravopisu a jaký přístup mají učitelé.cs_CZ
uk.abstract.enThe title of my diploma work is The analysis of textbooks complexes from the spelling point of view. There are defining concepts in the theoretical part: what the textbook is and its functions, criterions of the choice of a textbook and criterions of the analysis of a textbook. The aim of this research in the practical part is to find out the spelling methods of teaching at schools, the various textbook approach how to learn spelling and how the Czech pupils cope with the new rules of the German spelling.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra germanistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012820700106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV