Úroveň základních pohybových schopností a dovedností předškolních dětí ve vztahu k podmínkám mateřské školy
Level of fundamental abilities and skills in preschool children in different kindergartens
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/28899Identifikátory
SIS: 73394
Kolekce
- Kvalifikační práce [18049]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hronzová, Marie
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro mateřské školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra tělesné výchovy
Datum obhajoby
3. 6. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Stěžejním tématem této bakalářské práce jsou pohybové schopnosti a dovednosti předškolních dětí. Cílem práce bylo ověřit, zda prostředí mateřské školy má vliv na úroveň pohybových schopností a dovedností a zda je docházka do dalších zařízení zaměřených na pohyb může ovlivnit. Použity byly metody deskripce a analýza prostředí, dotazník a motorické testy pohybových schopností a dovedností.
The motoric skills and abilities of pre-school children are the key issues of this bachelor thesis. The main goal of this work was to find out, if the background of nursery school influences children's talents and prowess. And further, if the attandance to other free-time institutions can affect it. There were used descriptive method and inner environment analysis, questionaire and the motoric tests.