Zobrazit minimální záznam

Identification of factors influencing pupil's mathematical abilities in the Czech Republic (Sekundární analýza dat PISA 2003)
dc.creatorVoňková, Hana
dc.date.accessioned2017-03-17T09:48:23Z
dc.date.available2017-03-17T09:48:23Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2699
dc.description.abstractTeoretická část pojednává o IEA a OECD, dvou hlavních organizacích realizujících mezinárodní srovnávací výzkumy v oblasti vzdělávání. Dále práce shrnuje výsledky České republiky ve všech výzkumech, kterých se po zapojení do těchto organizací zúčastnila. V závěru teoretické části se text věnuje sekundární analýze - nejprve uvádí její definici a následně příklady zveřejněných sekundárních analýz výzkumu TIMSS. V empirické časti je provedena sekundární analýza výzkumu PISA 2003 zaměřená na zjišťování vlivu socioekonomického statusu rodiny a dalších, především školních faktorů na výsledek v testu matematické gramotnosti. Tato část je původní práce autorky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractTeoretická část pojednává o IEA a OECD, dvou hlavních organizacích realizujících mezinárodní srovnávací výzkumy v oblasti vzdělávání. Dále práce shrnuje výsledky České republiky ve všech výzkumech, kterých se po zapojení do těchto organizací zúčastnila. V závěru teoretické části se text věnuje sekundární analýze - nejprve uvádí její definici a následně příklady zveřejněných sekundárních analýz výzkumu TIMSS. V empirické časti je provedena sekundární analýza výzkumu PISA 2003 zaměřená na zjišťování vlivu socioekonomického statusu rodiny a dalších, především školních faktorů na výsledek v testu matematické gramotnosti. Tato část je původní práce autorky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleIdentifikace faktorů ovlivňujících matematickou gramotnost v České republice (Sekundární analýza dat PISA 2003)cs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-02-07
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId148925
dc.title.translatedIdentification of factors influencing pupil's mathematical abilities in the Czech Republic (Sekundární analýza dat PISA 2003)en_US
dc.contributor.refereeBendl, Stanislav
dc.identifier.aleph002050613
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csProspělcs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csTeoretická část pojednává o IEA a OECD, dvou hlavních organizacích realizujících mezinárodní srovnávací výzkumy v oblasti vzdělávání. Dále práce shrnuje výsledky České republiky ve všech výzkumech, kterých se po zapojení do těchto organizací zúčastnila. V závěru teoretické části se text věnuje sekundární analýze - nejprve uvádí její definici a následně příklady zveřejněných sekundárních analýz výzkumu TIMSS. V empirické časti je provedena sekundární analýza výzkumu PISA 2003 zaměřená na zjišťování vlivu socioekonomického statusu rodiny a dalších, především školních faktorů na výsledek v testu matematické gramotnosti. Tato část je původní práce autorky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enTeoretická část pojednává o IEA a OECD, dvou hlavních organizacích realizujících mezinárodní srovnávací výzkumy v oblasti vzdělávání. Dále práce shrnuje výsledky České republiky ve všech výzkumech, kterých se po zapojení do těchto organizací zúčastnila. V závěru teoretické části se text věnuje sekundární analýze - nejprve uvádí její definici a následně příklady zveřejněných sekundárních analýz výzkumu TIMSS. V empirické časti je provedena sekundární analýza výzkumu PISA 2003 zaměřená na zjišťování vlivu socioekonomického statusu rodiny a dalších, především školních faktorů na výsledek v testu matematické gramotnosti. Tato část je původní práce autorky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020506130106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV