Zobrazit minimální záznam

The Entry of Children to School with a View to Readiness in the Context of Internal Reform
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorKasalová, Johana
dc.date.accessioned2017-03-17T09:46:32Z
dc.date.available2017-03-17T09:46:32Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2690
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje problematice školní připravenosti a adaptace dětí na školní prostředí v kontextu současné vnitřní reformy školy. Teoretická část uvádí utváření klíčových kompetencí, proměny primárního vzdělávání a specifika práce s dítětem v počátcích školní docházky. Dále popisuje inovativní přístupy v řešení problematiky školní připravenosti a adaptace na školní prostředí. Část praktická analyzuje ve třech případových studiích kompetence škol z hlediska individualizace a vnitřní diferenciace. Na základě dotazníků a rozhovorů předkládá názory a zkušenosti učitelů se začleňováním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Klíčová slova: školní připravenost, individualizace, vnitřní reforma školy, klíčové kompetence, inovativní přístup ke vzdělávání Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe dissertation deals with the problem of school readiness and school environment adaptation in the context of the primary education internal reform. Theoretical part describes formation of key competences, primary education transformation and education strategy concerning specifics of the work with the child entering primary school. It also describes the innovative approaches in solution to school readiness and school adaptation environment. Practical research analyses in three case studies school competences in the individualization and internal differentiation's point of view. It presents, based on the questionnaires and interviews, teachers' opinions and experience with inclusion of children with special educational needs. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVstup dítěte do školy z hlediska školní připravenosti v kontextu vnitřní reformycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-18
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20585
dc.title.translatedThe Entry of Children to School with a View to Readiness in the Context of Internal Reformen_US
dc.contributor.refereeTomková, Anna
dc.identifier.aleph000395963
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se věnuje problematice školní připravenosti a adaptace dětí na školní prostředí v kontextu současné vnitřní reformy školy. Teoretická část uvádí utváření klíčových kompetencí, proměny primárního vzdělávání a specifika práce s dítětem v počátcích školní docházky. Dále popisuje inovativní přístupy v řešení problematiky školní připravenosti a adaptace na školní prostředí. Část praktická analyzuje ve třech případových studiích kompetence škol z hlediska individualizace a vnitřní diferenciace. Na základě dotazníků a rozhovorů předkládá názory a zkušenosti učitelů se začleňováním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Klíčová slova: školní připravenost, individualizace, vnitřní reforma školy, klíčové kompetence, inovativní přístup ke vzdělávání Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe dissertation deals with the problem of school readiness and school environment adaptation in the context of the primary education internal reform. Theoretical part describes formation of key competences, primary education transformation and education strategy concerning specifics of the work with the child entering primary school. It also describes the innovative approaches in solution to school readiness and school adaptation environment. Practical research analyses in three case studies school competences in the individualization and internal differentiation's point of view. It presents, based on the questionnaires and interviews, teachers' opinions and experience with inclusion of children with special educational needs. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990003959630106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV