Zobrazit minimální záznam

Library Use in Various Types of Nursery Schools
dc.contributor.advisorGebhartová, Vladimíra
dc.creatorMikšová, Radana
dc.date.accessioned2017-03-17T09:45:42Z
dc.date.available2017-03-17T09:45:42Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2686
dc.description.abstractPro svou diplomovou práci jsem si vybrala téma "Využití dětské knihovny v různých typech mateřských škol". Pokusila jsem se zmapovat reálný stav dětských knihoven v mateřských školách a jejich využití dnešními dětmi. V současné době mají děti к dispozici nepřeberné množství hraček, umí již v předškolním věku využívat audiovizuální techniku a jejich pozornost je přetěžována množstvím podnětů z okolního světa. Zajímalo mě, jestli už i děti v tomto věku jsou natolik zasaženy civilizačními vlivy, že by se nedokázaly potěšit z krásných momentů strávených s knihou, a zda zvládnou v dnešním přetechnizovaném světě využít knihu nejen к získání zajímavých nových informací, ale současně i к příjemným citovým prožitkům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractPro svou diplomovou práci jsem si vybrala téma "Využití dětské knihovny v různých typech mateřských škol". Pokusila jsem se zmapovat reálný stav dětských knihoven v mateřských školách a jejich využití dnešními dětmi. V současné době mají děti к dispozici nepřeberné množství hraček, umí již v předškolním věku využívat audiovizuální techniku a jejich pozornost je přetěžována množstvím podnětů z okolního světa. Zajímalo mě, jestli už i děti v tomto věku jsou natolik zasaženy civilizačními vlivy, že by se nedokázaly potěšit z krásných momentů strávených s knihou, a zda zvládnou v dnešním přetechnizovaném světě využít knihu nejen к získání zajímavých nových informací, ale současně i к příjemným citovým prožitkům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVyužití knihovny v různých typech mateřských školcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-23
dc.description.departmentKatedra české literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20475
dc.title.translatedLibrary Use in Various Types of Nursery Schoolsen_US
dc.contributor.refereeHausenblas, Ondřej
dc.identifier.aleph000395545
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra české literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPro svou diplomovou práci jsem si vybrala téma "Využití dětské knihovny v různých typech mateřských škol". Pokusila jsem se zmapovat reálný stav dětských knihoven v mateřských školách a jejich využití dnešními dětmi. V současné době mají děti к dispozici nepřeberné množství hraček, umí již v předškolním věku využívat audiovizuální techniku a jejich pozornost je přetěžována množstvím podnětů z okolního světa. Zajímalo mě, jestli už i děti v tomto věku jsou natolik zasaženy civilizačními vlivy, že by se nedokázaly potěšit z krásných momentů strávených s knihou, a zda zvládnou v dnešním přetechnizovaném světě využít knihu nejen к získání zajímavých nových informací, ale současně i к příjemným citovým prožitkům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enPro svou diplomovou práci jsem si vybrala téma "Využití dětské knihovny v různých typech mateřských škol". Pokusila jsem se zmapovat reálný stav dětských knihoven v mateřských školách a jejich využití dnešními dětmi. V současné době mají děti к dispozici nepřeberné množství hraček, umí již v předškolním věku využívat audiovizuální techniku a jejich pozornost je přetěžována množstvím podnětů z okolního světa. Zajímalo mě, jestli už i děti v tomto věku jsou natolik zasaženy civilizačními vlivy, že by se nedokázaly potěšit z krásných momentů strávených s knihou, a zda zvládnou v dnešním přetechnizovaném světě využít knihu nejen к získání zajímavých nových informací, ale současně i к příjemným citovým prožitkům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra české literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990003955450106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV