Zobrazit minimální záznam

Statemens suporting and denying the extend of education from historical point of view
dc.contributor.advisorSyřiště, Ivo
dc.creatorStránská, Věra
dc.date.accessioned2017-04-20T13:13:52Z
dc.date.available2017-04-20T13:13:52Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/26778
dc.description.abstractV naší práci jsme se snažili popsat různé argumenty pojednávající o tom, jak moc je V nás potřeba výchovy zakořeněná a jaký je její dosah, nebo-li jako moc nás ovlivňuje. Myslíme si, že se nám alespoň zčásti povedlo ukázat, že výchovný dosah je nezměrný, ať už v tom pozitivním nebo negativním smyslu slova. Za cíl jsme si stanovili dokázat, že bez výchovy se obejít nelze. Rozebrali jsme se stanoviska lidí, kteří mají za to, že to možné je. Ovšem, jak jsme již řekli v konkrétních kapitolách, jejich slova nám připadají nedostatečná. Jelikož nepíšou o tom, že se nemáme o dítě vůbec starat. Neříkají, že máme dítě pohodit do lesa a nechat ho tam být. Podle nás chtějí jen výchovu zbavit určitým jejích forem. Souhlasíme s tím, že výchova by se měla trochu změnit, aby více respektovala osobnost dítěte, ale nesouhlasíme s jejím vymizením a ani ho nepovažujeme za možné. V praxi vidíme, že západní svět už se od antivýchovných teorií odvrátil, jelikož poznal jejich stinné stránky.cs_CZ
dc.description.abstractV naší práci jsme se snažili popsat různé argumenty pojednávající o tom, jak moc je V nás potřeba výchovy zakořeněná a jaký je její dosah, nebo-li jako moc nás ovlivňuje. Myslíme si, že se nám alespoň zčásti povedlo ukázat, že výchovný dosah je nezměrný, ať už v tom pozitivním nebo negativním smyslu slova. Za cíl jsme si stanovili dokázat, že bez výchovy se obejít nelze. Rozebrali jsme se stanoviska lidí, kteří mají za to, že to možné je. Ovšem, jak jsme již řekli v konkrétních kapitolách, jejich slova nám připadají nedostatečná. Jelikož nepíšou o tom, že se nemáme o dítě vůbec starat. Neříkají, že máme dítě pohodit do lesa a nechat ho tam být. Podle nás chtějí jen výchovu zbavit určitým jejích forem. Souhlasíme s tím, že výchova by se měla trochu změnit, aby více respektovala osobnost dítěte, ale nesouhlasíme s jejím vymizením a ani ho nepovažujeme za možné. V praxi vidíme, že západní svět už se od antivýchovných teorií odvrátil, jelikož poznal jejich stinné stránky.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleStanoviska podporující a popírající dosah výchovy se stručným historickým exkurzemcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-25
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId87981
dc.title.translatedStatemens suporting and denying the extend of education from historical point of viewen_US
dc.contributor.refereeProkop, Jiří
dc.identifier.aleph001582850
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish Language Oriented at Education - Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish Language Oriented at Education - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV naší práci jsme se snažili popsat různé argumenty pojednávající o tom, jak moc je V nás potřeba výchovy zakořeněná a jaký je její dosah, nebo-li jako moc nás ovlivňuje. Myslíme si, že se nám alespoň zčásti povedlo ukázat, že výchovný dosah je nezměrný, ať už v tom pozitivním nebo negativním smyslu slova. Za cíl jsme si stanovili dokázat, že bez výchovy se obejít nelze. Rozebrali jsme se stanoviska lidí, kteří mají za to, že to možné je. Ovšem, jak jsme již řekli v konkrétních kapitolách, jejich slova nám připadají nedostatečná. Jelikož nepíšou o tom, že se nemáme o dítě vůbec starat. Neříkají, že máme dítě pohodit do lesa a nechat ho tam být. Podle nás chtějí jen výchovu zbavit určitým jejích forem. Souhlasíme s tím, že výchova by se měla trochu změnit, aby více respektovala osobnost dítěte, ale nesouhlasíme s jejím vymizením a ani ho nepovažujeme za možné. V praxi vidíme, že západní svět už se od antivýchovných teorií odvrátil, jelikož poznal jejich stinné stránky.cs_CZ
uk.abstract.enV naší práci jsme se snažili popsat různé argumenty pojednávající o tom, jak moc je V nás potřeba výchovy zakořeněná a jaký je její dosah, nebo-li jako moc nás ovlivňuje. Myslíme si, že se nám alespoň zčásti povedlo ukázat, že výchovný dosah je nezměrný, ať už v tom pozitivním nebo negativním smyslu slova. Za cíl jsme si stanovili dokázat, že bez výchovy se obejít nelze. Rozebrali jsme se stanoviska lidí, kteří mají za to, že to možné je. Ovšem, jak jsme již řekli v konkrétních kapitolách, jejich slova nám připadají nedostatečná. Jelikož nepíšou o tom, že se nemáme o dítě vůbec starat. Neříkají, že máme dítě pohodit do lesa a nechat ho tam být. Podle nás chtějí jen výchovu zbavit určitým jejích forem. Souhlasíme s tím, že výchova by se měla trochu změnit, aby více respektovala osobnost dítěte, ale nesouhlasíme s jejím vymizením a ani ho nepovažujeme za možné. V praxi vidíme, že západní svět už se od antivýchovných teorií odvrátil, jelikož poznal jejich stinné stránky.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990015828500106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV