Zobrazit minimální záznam

School Attendance - A Challenge to Nursery Schools
dc.contributor.advisorKropáčková, Jana
dc.creatorLežalová, Renata
dc.date.accessioned2017-03-17T09:34:42Z
dc.date.available2017-03-17T09:34:42Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2640
dc.description.abstractKlíčová slova Školní zralost, připravenost pro školu, odklad školní docházky, pedagogická diagnostika, klíčové kompetence dětí, individuální přístup, školní úspěšnost, vstup do školy, experiment Anotace Počet odkladů školní docházky má spíše vzrůstající tendenci, i když většina dětí před vstupem do školy navštěvuje mateřskou školu. Rámcový vzdělávací program vytyčuje klíčové kompetence, kterých by podle svých možností mělo dosáhnout každé dítě před vstupem do školy. Většina mateřských škol podle tohoto programu pracuje a příprava na vstup do školy je tedy její přirozenou součástí. Přesto se nabízí otázka, zda má být příprava na vstup do školy v mateřské škole před rodiči zvlášť prezentována. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractKey words Sufficient child development of school entry, readiness for school entry, delayed school entry, educational diagnostics, key competencies, individual approach, school achievement, school entry, experiment Annotation Even though most of the children attend kindergarten before they attend school, a number of children have delayed entry, because of their in-maturity. This delayed entry is rather increasing. The General educational programme marks out the key competencies, which each child should attain before attending school. Most kindergartens follow this educational programme to prepare children for school entry. In particular, the question is: "Is it necessary to discuss the school atendance competencies with the children's parents?" Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleOdklady školní docházky - výzva mateřským školámcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-20
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20473
dc.title.translatedSchool Attendance - A Challenge to Nursery Schoolsen_US
dc.contributor.refereeValentová, Lidmila
dc.identifier.aleph000395507
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csKlíčová slova Školní zralost, připravenost pro školu, odklad školní docházky, pedagogická diagnostika, klíčové kompetence dětí, individuální přístup, školní úspěšnost, vstup do školy, experiment Anotace Počet odkladů školní docházky má spíše vzrůstající tendenci, i když většina dětí před vstupem do školy navštěvuje mateřskou školu. Rámcový vzdělávací program vytyčuje klíčové kompetence, kterých by podle svých možností mělo dosáhnout každé dítě před vstupem do školy. Většina mateřských škol podle tohoto programu pracuje a příprava na vstup do školy je tedy její přirozenou součástí. Přesto se nabízí otázka, zda má být příprava na vstup do školy v mateřské škole před rodiči zvlášť prezentována. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enKey words Sufficient child development of school entry, readiness for school entry, delayed school entry, educational diagnostics, key competencies, individual approach, school achievement, school entry, experiment Annotation Even though most of the children attend kindergarten before they attend school, a number of children have delayed entry, because of their in-maturity. This delayed entry is rather increasing. The General educational programme marks out the key competencies, which each child should attain before attending school. Most kindergartens follow this educational programme to prepare children for school entry. In particular, the question is: "Is it necessary to discuss the school atendance competencies with the children's parents?" Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990003955070106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV