Zobrazit minimální záznam

Three-dimensional orientation and the spatial imaginery
dc.contributor.advisorHejný, Milan
dc.creatorDurník, Eduard
dc.date.accessioned2019-02-19T10:41:04Z
dc.date.available2019-02-19T10:41:04Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22546
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá oblastí orientace v prostoru a prostorovou představivostí u žáků prvního stupně základní školy. Snaží se vytyčit základní pojmy této tématiky a přibližuje domácí i zahraniční tendence, které se prostorovou představivostí a orientací v prostoru zabývají. Hlavním cílem této diplomové práce bylo vytvoření efektivního nástroje využitelného pro diagnostiku úrovně orientace v prostoru a prostorové představivosti u žáků na prvním stupni základní školy. Vyžití tohoto nástroje bylo testováno během hlavního výzkumu ve druhých a pátých ročnících základních škol v Praze. Součástí diplomové práce je i podrobná analýza výsledků tohoto výzkumu, která reflektuje relativní úroveň prostorové představivosti a orientace v prostoru u žáků na prvním stupni základních škol v České republice.cs_CZ
dc.description.abstractThis graduation these is concerned with the three-dimensional orientation and the spatial imaginery of children in primary school. The theses is focused on an essential terms and aspects of the theme and it describes some domestic as well as foreign trends, which have engaged in the research of human spatial abilities. The main aim of the practical part of the graduation these was original creation of an effective tool, which could be used for diagnostics of the level of free-dimensional orientation and spatial imaginery of children in primary school. This tool was tested out during my research work, which took place in 2nd and 5th grade of three primary schools in Prague. Final results of this research were substantially processed and included into the analysis. Analytical part offers relative reflection of the level of spatial orientation of children in primary schools in the Czech Republic.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleProstorová představivost a orinetace v prostorucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-07
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId75499
dc.title.translatedThree-dimensional orientation and the spatial imagineryen_US
dc.contributor.refereeJirotková, Darina
dc.identifier.aleph001134865
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá oblastí orientace v prostoru a prostorovou představivostí u žáků prvního stupně základní školy. Snaží se vytyčit základní pojmy této tématiky a přibližuje domácí i zahraniční tendence, které se prostorovou představivostí a orientací v prostoru zabývají. Hlavním cílem této diplomové práce bylo vytvoření efektivního nástroje využitelného pro diagnostiku úrovně orientace v prostoru a prostorové představivosti u žáků na prvním stupni základní školy. Vyžití tohoto nástroje bylo testováno během hlavního výzkumu ve druhých a pátých ročnících základních škol v Praze. Součástí diplomové práce je i podrobná analýza výsledků tohoto výzkumu, která reflektuje relativní úroveň prostorové představivosti a orientace v prostoru u žáků na prvním stupni základních škol v České republice.cs_CZ
uk.abstract.enThis graduation these is concerned with the three-dimensional orientation and the spatial imaginery of children in primary school. The theses is focused on an essential terms and aspects of the theme and it describes some domestic as well as foreign trends, which have engaged in the research of human spatial abilities. The main aim of the practical part of the graduation these was original creation of an effective tool, which could be used for diagnostics of the level of free-dimensional orientation and spatial imaginery of children in primary school. This tool was tested out during my research work, which took place in 2nd and 5th grade of three primary schools in Prague. Final results of this research were substantially processed and included into the analysis. Analytical part offers relative reflection of the level of spatial orientation of children in primary schools in the Czech Republic.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.identifier.lisID990011348650106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV