dc.contributor.advisor | Hejlová, Helena | |
dc.creator | Šibravová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T14:33:55Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T14:33:55Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22194 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na problematiku vzdělávání dětí cizinců na prvním stupni ZŠ. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o národnostních menšinách žijících na území ČR, legislativním ukotvení problematiky, výukových metodách vzdělávání dětí cizinců, multikulturní výchově, bilingvismu a kompetencích učitele v souvislosti s výukou dětí cizinců na českých školách. Ve výzkumné části je prezentována současná situace vzdělání dětí cizinců na vybrané pražské základní škole, a to z pohledu žáka, učitele, ředitele školy a vlastních zkušeností autorky. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This diploma thesis focuses on the issues surrounding the education of the children of foreigners at elementary schools. The theoretical part sums up information about national minorities living in the Czech Republic, the legislative background, educational methods used for educating foreigners' children, multicultural education, bilingualism and teachers' competencies in connection with educating foreigners at Czech elementary schools. The research part presents the current state of education of foreigners' children at a selected elementary school in Prague, from the point of view of students, teachers, the director of the school and finally the teacher's own experience. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Vzdělávání dětí cizinců na 1. stupni ZŠ | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-05-18 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 83829 | |
dc.title.translated | Educating the Children of Foreigners at Elementary Schools | en_US |
dc.contributor.referee | Linková, Marie | |
dc.identifier.aleph | 001372214 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce je zaměřena na problematiku vzdělávání dětí cizinců na prvním stupni ZŠ. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o národnostních menšinách žijících na území ČR, legislativním ukotvení problematiky, výukových metodách vzdělávání dětí cizinců, multikulturní výchově, bilingvismu a kompetencích učitele v souvislosti s výukou dětí cizinců na českých školách. Ve výzkumné části je prezentována současná situace vzdělání dětí cizinců na vybrané pražské základní škole, a to z pohledu žáka, učitele, ředitele školy a vlastních zkušeností autorky. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This diploma thesis focuses on the issues surrounding the education of the children of foreigners at elementary schools. The theoretical part sums up information about national minorities living in the Czech Republic, the legislative background, educational methods used for educating foreigners' children, multicultural education, bilingualism and teachers' competencies in connection with educating foreigners at Czech elementary schools. The research part presents the current state of education of foreigners' children at a selected elementary school in Prague, from the point of view of students, teachers, the director of the school and finally the teacher's own experience. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013722140106986 | |