Zobrazit minimální záznam

Opportunites and limits of museum and school cooperation
dc.contributor.advisorMazáčová, Nataša
dc.creatorKřístková, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-19T12:22:23Z
dc.date.available2017-04-19T12:22:23Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21712
dc.description.abstractDiplomová práce MUZEUM A ŠKOLA - LIMITY A MOŽNOSTI JEJICH VZÁJEMNÉ SPOLUPRÁCE se věnuje problematice nastavení kooperace mezi školou a muzeem. Text je členěn do dvou základních částí. První, teoretická část, je věnována definici muzea jako vzdělávací instituce a vztahu ke školnímu vzdělávacímu systému. Je analyzován prostor ve školních vzdělávacích předpisech věnovaný muzeu jako zprostředkovateli vzdělávacích aktivit, jako předmětu vzdělávání i jako centru informálního vzdělávání. Ve druhé, empirické, části je zkoumán rozsah nabídky muzeí působících v hlavním městě Praze školám, zejména s ohledem na pokrytí cílů rámcových vzdělávacích programů.cs_CZ
dc.description.abstractMaster's thesis OPPORTUNITIES AND LIMITS OF MUSEUM AND SCHOOL COOPERTION deals with settings of the collaboration among school and museum. Thesis is divided into two basic parts. The first theoretical part is intended on definition of museum as an educational institution and it's relationship to the formal school educational system. The attention is paid to the exted of presence of museum as a facilitator of educational activities, the subject of education and the informal learning centre in the national school curriculum and to the conditions for succesful cooperation with schools. The second (empiric) part describes a research analysing the scope of the offer for schools in Prague provided by local museums, particularly in terms of coverage of national school curricilum goals.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMuzeum a škola - limity a možnosti jejich vzájemné spoluprácecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-25
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId88278
dc.title.translatedOpportunites and limits of museum and school cooperationen_US
dc.contributor.refereeDvořáková, Michaela
dc.identifier.aleph002096731
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Arten_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Arten_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce MUZEUM A ŠKOLA - LIMITY A MOŽNOSTI JEJICH VZÁJEMNÉ SPOLUPRÁCE se věnuje problematice nastavení kooperace mezi školou a muzeem. Text je členěn do dvou základních částí. První, teoretická část, je věnována definici muzea jako vzdělávací instituce a vztahu ke školnímu vzdělávacímu systému. Je analyzován prostor ve školních vzdělávacích předpisech věnovaný muzeu jako zprostředkovateli vzdělávacích aktivit, jako předmětu vzdělávání i jako centru informálního vzdělávání. Ve druhé, empirické, části je zkoumán rozsah nabídky muzeí působících v hlavním městě Praze školám, zejména s ohledem na pokrytí cílů rámcových vzdělávacích programů.cs_CZ
uk.abstract.enMaster's thesis OPPORTUNITIES AND LIMITS OF MUSEUM AND SCHOOL COOPERTION deals with settings of the collaboration among school and museum. Thesis is divided into two basic parts. The first theoretical part is intended on definition of museum as an educational institution and it's relationship to the formal school educational system. The attention is paid to the exted of presence of museum as a facilitator of educational activities, the subject of education and the informal learning centre in the national school curriculum and to the conditions for succesful cooperation with schools. The second (empiric) part describes a research analysing the scope of the offer for schools in Prague provided by local museums, particularly in terms of coverage of national school curricilum goals.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020967310106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV