Zobrazit minimální záznam

Mathematics and dyscalculic children
dc.contributor.advisorKloboučková, Jaroslava
dc.creatorKopsová, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-18T12:31:50Z
dc.date.available2017-04-18T12:31:50Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21058
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá problémy dyskalkulických žáků ve výuce matematiky. Při vlastní experimentální činnosti bylo sledováno, jak žák postupuje při řešení slovních úloh, pavučinových úloh a při řešení krokovacích úloh. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První je teoretická část, kde se za základě studia odborné literatury věnuji tomu, kde a jakým způsobem dyskalkulický žák chybuje. Stěžejní částí je druhá část, do které jsem zařadila praktické ukázky a rozbory práce dyskalkuliků, zabývám se zvláštními jevy a především rozborem chyb v jejich pracích.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma work is focusted on the problems of dyscalculic pupils in learning mathematics. The experimental work was focused on observing pupils solving word tasks, web tasks and stepping tasks. The diploma work has two parts. The first part is theoretical, where I deal with where and what way the discalculic pupil makes mystakes, on the basis of professional literature. The second part is more important and this part includes practical examples and analyses of tasks solved by dyscalculic pupils. I am concerned mainly in unusual features and analysing mistakes in thein work.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMatematika a děti s dyskalkuliícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-22
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId74089
dc.title.translatedMathematics and dyscalculic childrenen_US
dc.contributor.refereeJirotková, Darina
dc.identifier.aleph001186904
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředložená diplomová práce se zabývá problémy dyskalkulických žáků ve výuce matematiky. Při vlastní experimentální činnosti bylo sledováno, jak žák postupuje při řešení slovních úloh, pavučinových úloh a při řešení krokovacích úloh. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První je teoretická část, kde se za základě studia odborné literatury věnuji tomu, kde a jakým způsobem dyskalkulický žák chybuje. Stěžejní částí je druhá část, do které jsem zařadila praktické ukázky a rozbory práce dyskalkuliků, zabývám se zvláštními jevy a především rozborem chyb v jejich pracích.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma work is focusted on the problems of dyscalculic pupils in learning mathematics. The experimental work was focused on observing pupils solving word tasks, web tasks and stepping tasks. The diploma work has two parts. The first part is theoretical, where I deal with where and what way the discalculic pupil makes mystakes, on the basis of professional literature. The second part is more important and this part includes practical examples and analyses of tasks solved by dyscalculic pupils. I am concerned mainly in unusual features and analysing mistakes in thein work.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011869040106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV