Zobrazit minimální záznam

Chinese fairy tale by methods of drama education
dc.contributor.advisorMarušák, Radek
dc.creatorStejskalová, Zuzana
dc.date.accessioned2017-04-18T12:11:09Z
dc.date.available2017-04-18T12:11:09Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21008
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na pohádky, jejich rozdělení, dotýká se také významu pohádek pro děti, jaká témata a postavy pohádka nabízí. Dále je práce zaměřena na specifika čínské pohádky a jak lze prostřednictvím dramatických metod uchopit knihu "Vrch čajové konvice". Součástí práce je rozbor literárního textu z pohledu dramatickovýchovného. V rámci projektu jsou použité čínské pohádky a jejich způsob využití v lekcích dramatické výchovy. Projekt se zabývá tím, jak lze přenést obsahy pohádek do žákovy zkušenosti a možnostmi, jak lze využít již zpracovaná témata. Součástí praktické části je popis projektu s reflexí.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis focuses on fairy tales, and its division, explains a sense of fairy tales for the children, which themes and characters the fairy tales offers. The thesis focuses on specifics of the Chinese fairy tale and how it is possible to take in the book " Peak ofteaspon" thanks to dramatic's methods. A part of the thesis is also the analysis of the literature text in dramatically- educational terms. Within the framework of the project are used Chinese fairy tales and its ways of use in dramatic-educational lessons. The project is considering, how it is possible to transfer the contents of fairy tales to the child's experiences and , how to use already processed themes. The practical part of the thesis includes a description of the project with a reflection.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleČínská pohádka metodami dramatické výchovycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-21
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70721
dc.title.translatedChinese fairy tale by methods of drama educationen_US
dc.contributor.refereeSvobodová, Radmila
dc.identifier.aleph001136832
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na pohádky, jejich rozdělení, dotýká se také významu pohádek pro děti, jaká témata a postavy pohádka nabízí. Dále je práce zaměřena na specifika čínské pohádky a jak lze prostřednictvím dramatických metod uchopit knihu "Vrch čajové konvice". Součástí práce je rozbor literárního textu z pohledu dramatickovýchovného. V rámci projektu jsou použité čínské pohádky a jejich způsob využití v lekcích dramatické výchovy. Projekt se zabývá tím, jak lze přenést obsahy pohádek do žákovy zkušenosti a možnostmi, jak lze využít již zpracovaná témata. Součástí praktické části je popis projektu s reflexí.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis focuses on fairy tales, and its division, explains a sense of fairy tales for the children, which themes and characters the fairy tales offers. The thesis focuses on specifics of the Chinese fairy tale and how it is possible to take in the book " Peak ofteaspon" thanks to dramatic's methods. A part of the thesis is also the analysis of the literature text in dramatically- educational terms. Within the framework of the project are used Chinese fairy tales and its ways of use in dramatic-educational lessons. The project is considering, how it is possible to transfer the contents of fairy tales to the child's experiences and , how to use already processed themes. The practical part of the thesis includes a description of the project with a reflection.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011368320106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV