Zobrazit minimální záznam

Identification and validation of prior learning -the new way of acquiring of qualification
dc.contributor.advisorByčkovský, Petr
dc.creatorMarinka, Tomáš
dc.date.accessioned2017-04-18T09:50:56Z
dc.date.available2017-04-18T09:50:56Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20458
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou uznávání výsledků předchozího učení, ukazuje její provázanost s evropským konceptem celoživotního učení i to, jak jsou uvedené postupy využívány v ČR. Koncept celoživotního učení vnímá jako hodnotný proces učení bez ohledu na to, kde je realizován (škola, práce, rodina), či v jakém věku učícího se je realizován (celoživotní učení). Uznávání výsledků předchozího učení umožňuje propojit výsledky učení získané v různém čase a v různých situacích; je proto pokládám za základní proces realizace konceptu celoživotního učení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe study deals with the recognition of prior learning. It shows how this measure is embedded in the European concept of lifelong learning (LLL) and desbribes the approach to its implementation in the Czech Republic. Within the LLL concept, learning is considered valuable irrespectively of its settings (school, work, family) and the age of learners (life-wide and lifelong learning). The recognition of prior learning enables for learners to have their learning outcomes formally recognised irrespectively of when, where and how they were acquired. It is, therefore, considered to be the fundamental in the process of making the LLL concept a reality. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleUznávání výsledků předchozího učení - nová cesta k získání kvalifikacecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-18
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70254
dc.title.translatedIdentification and validation of prior learning -the new way of acquiring of qualificationen_US
dc.contributor.refereeProkop, Jiří
dc.identifier.aleph001219626
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Mathematics - Pedagogyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Mathematics - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá problematikou uznávání výsledků předchozího učení, ukazuje její provázanost s evropským konceptem celoživotního učení i to, jak jsou uvedené postupy využívány v ČR. Koncept celoživotního učení vnímá jako hodnotný proces učení bez ohledu na to, kde je realizován (škola, práce, rodina), či v jakém věku učícího se je realizován (celoživotní učení). Uznávání výsledků předchozího učení umožňuje propojit výsledky učení získané v různém čase a v různých situacích; je proto pokládám za základní proces realizace konceptu celoživotního učení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe study deals with the recognition of prior learning. It shows how this measure is embedded in the European concept of lifelong learning (LLL) and desbribes the approach to its implementation in the Czech Republic. Within the LLL concept, learning is considered valuable irrespectively of its settings (school, work, family) and the age of learners (life-wide and lifelong learning). The recognition of prior learning enables for learners to have their learning outcomes formally recognised irrespectively of when, where and how they were acquired. It is, therefore, considered to be the fundamental in the process of making the LLL concept a reality. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012196260106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV