Metody a postupy zpětné vazby jako motivační prvek v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Methods and procedures of feedback as a motivational factor in further education of pedagogical staff
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/198979Identifikátory
SIS: 275361
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kolek, Jindřich
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Andragogika a management vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání
Datum obhajoby
28. 5. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Zpětná vazba, motivace pracovníků, další vzdělávání pedagogických pracovníků, organizace v MŠ a ZŠKlíčová slova (anglicky)
Feedback, employee motivation, further education of pedagogical staff, organization in preschools and primary schoolsDiplomová práce se zaměřuje na analýzu konkrétních postupů předávání zpětné vazby a její využití k motivaci pedagogických pracovníků pro další vzdělávání. Popisuje jednotlivé formy a metody zpětné vazby vedoucích pracovníků pedagogům. Jak působí zpětná vazba na pedagogické pracovníky a zda zvyšuje produktivitu práce a vede ke zvýšení zájmu o další DVPP. Práce monitoruje nastavený systém DVPP konkrétních státních mateřských škol. KLÍČOVÁ SLOVA Zpětná vazba motivace pracovníků, další vzdělávání pedagogických, pracovníků, organizace v MŠ a ZŠ.
Your thesis focuses on analyzing specific feedback delivery procedures and their utilization to motivate educational staff for further professional development. It describes various forms and methods of feedback provided by supervisors to educators. The impact of feedback on educational staff and whether it enhances work productivity and fosters interest in further professional development programs (DVPP) is examined. The thesis also monitors the established DVPP system in specific state-run preschools KEYWORDS Feedback, employee motivation, further education of pedagogical staff, organization in preschools and primary schools.
