Portfolio profesního rozvoje Jany Bešťákové
Portfolio of professional development Jana Bešťáková
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/198330Identifikátory
SIS: 276562
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hanková, Zdeňka
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Vychovatelství
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
20. 5. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Portfolio, vychovatelství, školní družina, autorita vychovatele, komunikace s dítětem, pedagogika volného časuKlíčová slova (anglicky)
Portfolio, education, after-school club, authority of educator, communication with childern, pedagogics of leisurePortfolio profesního rozvoje Jany Bešťákové se skládá z deseti povinných částí. Portfolio obsahuje osobní informace, postoje a názory autorky. Dále se objevuje odborná esej, která pojednává o školní družině. Autorka se snažila přiblížit školní družinu samotnou a její chod. V profesiografickém rozboru je poukazováno na to, co by měl takový vychovatel splňovat. Případová studie školní družiny popisuje zařízení a pohled samotné autorky. Během přípravy na přímou pedagogickou činnost se autorka opírala o praktické a teoretické znalosti. Bakalářská práce vznikla za pomoci odborné literatury, získaných poznatků během studia a zkušeností.
The career portfolio of Jana Bešťáková 's professional development consists of ten mandatory sections. The portfolio includes personal information, attitudes, and opinions of the author. It also features a professional essay discussing the school club. The author attempts to present the school club itself and its operation. The professional analysis shows what qualities an educator in such an environment should possess. The case study of the school club describes the facility and the author's personal perspective. During the preparation for direct pedagogical activity, the author relied on practical and theoretical knowledge. The bachelor's thesis was developed with the help of specialized literature, insights gained during studies, and personal experiences.
