Porovnání využití dramatických metod a metod čtenářské pregramotnosti při práci s porozuměním příběhu bájí, pověstí či příběhů o historických osobnostech napsaných pro děti předškolního věku
Comparation of the usage of the dramatic methods with the methods of readers pre-literacy understanding of stories regarding the myths or pre-school historical characters tales
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/198322Identifikátory
SIS: 276069
Kolekce
- Kvalifikační práce [20513]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Sobková, Ivana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro mateřské školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra preprimární a primární pedagogiky
Datum obhajoby
19. 5. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
