Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Analýza úkolů v čítankách pro 9.ročník ZŠ
Analysis of exercises in reading-books for 9th class of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klumparová, Štěpánka
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 06. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: RESUMÉ Podstatou diplomové práce bylo srovnat vybrané čítanky či pracovní sešity z hlediska doprovodných otázek a úkolů. Teoretickým východiskem byla charakteristika pubescentního čtenáře, ale také Bloomova taxonomie, ...
RESUMÉ The essence of this thesis is to compare selected reading books or workbooks in terms of the accompanying questions and issues. The work is theoretically based on the characteristics of the pubescent reader and also ...
RESUMÉ The essence of this thesis is to compare selected reading books or workbooks in terms of the accompanying questions and issues. The work is theoretically based on the characteristics of the pubescent reader and also ...
Vztah rodičů současných předškoláků k dětské knize
Relationship between the parents of pre-scholars to the children book
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hník, Ondřej
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 14. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou předčtenářské gramotnosti a je zaměřena na faktory a činitele, kteří ji rozvíjí. První kapitola řeší teoretické vymezení a význam výchovy ke čtenářství. V druhé kapitole práce nastiňuje ...
This thesis deals with pre-reading literacy and focuses on the factors and actors that it develops. The first chapter deals with the theoretical definition and importance of education to the reading. The second chapter ...
This thesis deals with pre-reading literacy and focuses on the factors and actors that it develops. The first chapter deals with the theoretical definition and importance of education to the reading. The second chapter ...
Role ilustrace na porozumění textu LPDM na 1.st.ZŠ
Role of illustration in understanding a text at primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hausenblas, Ondřej
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this thesis is to explore the region of illustrations in the books for children and youth not only from the illustration itself, but also in the context of the relationship of illustration and text. The theoretical ...
Cílem této diplomové práce je zmapovat oblast ilustrací v knihách pro děti a mládež nejen z oblasti samotné ilustrace, ale také v souvislosti vztahu ilustrace a textu. Obsahem teoretické části je vývoj ilustrací, čtenářská ...
Cílem této diplomové práce je zmapovat oblast ilustrací v knihách pro děti a mládež nejen z oblasti samotné ilustrace, ale také v souvislosti vztahu ilustrace a textu. Obsahem teoretické části je vývoj ilustrací, čtenářská ...
Hluboké čtení ve výuce literatury na gymnáziu
Deep reading in literary education at high school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Komberec, Filip
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 19. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with the teaching of literature in high school, focusing on deep reading. The theoretical part includes a more detailed definition of the concept of deep reading, looking for its place in the teaching of ...
Diplomová práce se zabývá výukou literatury na gymnáziu zaměřenou na hluboké čtení. Teoretická část obsahuje bližší vymezení pojmu hluboké čtení, hledá jeho místo ve výuce literatury a vazby se čtenářskou gramotností a ...
Diplomová práce se zabývá výukou literatury na gymnáziu zaměřenou na hluboké čtení. Teoretická část obsahuje bližší vymezení pojmu hluboké čtení, hledá jeho místo ve výuce literatury a vazby se čtenářskou gramotností a ...
Záznamy z četby na 1. stupni ZŠ: akční výzkum
Personal Notes on Reading in Primary Education action research
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 23. 05. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na využití záznamů z četby na 1. stupni základní školy v hodinách českého jazyka a literatury při realizaci čtenářských lekcí. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. ...
The present thesis focuses on the use of reading records in the Czech language and literature lessons at the first level of primary school in the implementation of reading lessons. The thesis is divided into theoretical ...
The present thesis focuses on the use of reading records in the Czech language and literature lessons at the first level of primary school in the implementation of reading lessons. The thesis is divided into theoretical ...