Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Fonetická gramotnost českých žáků středních škol v ruském jazyce
Phonetic literacy of Czech secondary school pupils in the Russian language
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 26. 11. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce se zabývá výslovností českých žáků v ruském jazyce. V práci je formulována definice fonetické gramotnosti, pozornost je zaměřena na proces jejího utváření. Text je rozdělen do tří základních částí - první ...
The dissertation deals with the pronunciation of Czech pupils in the Russian language. In this work, the phonetic literacy is defined and the attention is paid to its formation. The text is divided into three basic parts ...
The dissertation deals with the pronunciation of Czech pupils in the Russian language. In this work, the phonetic literacy is defined and the attention is paid to its formation. The text is divided into three basic parts ...
Logopedická intervence u osob s poruchami autistického spektra
Speech intervention for the people with autistic spektrum disorders
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 08. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The present thesis deals with the issue of providing speech-language therapies for people suffering from autism spectrum disorders. The paper and the research project particularly aim to analyse a speech-language intervention ...
Předkládaná práce se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence u osob s poruchami autistického spektra. Konkrétněji bylo cílem práce a výzkumného projektu analyzovat logopedickou intervenci u dětí s ...
Předkládaná práce se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence u osob s poruchami autistického spektra. Konkrétněji bylo cílem práce a výzkumného projektu analyzovat logopedickou intervenci u dětí s ...