Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Rozvoj dovednosti sebehodnocení žáků od 1. do 2. ročníku ZŠ
Development of self-assessment skills in pupils 1st and 2nd year of primary school
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 15. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorózní práce má teoreticko-výzkumný charakter. Teoretická část je zaměřena na prezentaci poznatků z oblasti školního hodnocení a sebehodnocení žáků, vymezuje základní pojmy, typy, formy a funkce hodnocení a sebehodnocení, ...
This thesis has a theoretical and an exploratory character. The theoretical part is focused on the knowledge in the field of school evaluation and self-assessment of pupils. It defines the basic concepts, types, forms and ...
This thesis has a theoretical and an exploratory character. The theoretical part is focused on the knowledge in the field of school evaluation and self-assessment of pupils. It defines the basic concepts, types, forms and ...
Vzdělávání žáků ve Finsku
Education of pupils in Finland
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 25. 11. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá popisem a analýzou silných stránek a faktorů ovlivňujících finský školský systém, které ho tak činí jedním z nejlepších na světě. Mezi tyto silné stránky patří například příprava budoucích pedagogů na ...
The thesis focuses on description and detailed analysis of factors and the strengths which influence the Finnish educational system, which makes it one of the best in the world. These strengths include, for example, the ...
The thesis focuses on description and detailed analysis of factors and the strengths which influence the Finnish educational system, which makes it one of the best in the world. These strengths include, for example, the ...