Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Řeč těla jako forma komunikace
Body language as Form of Communication
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 31. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato rigorózní práce upírá svoji pozornost na problematiku neverbální komunikace. Pozornost je zde zaměřena na dvě roviny skutečností - teoretickou a výzkumnou. Ty zde jsou vzájemně porovnávány. V jednotlivých kapitolách ...
Tato rigorózní práce upírá svoji pozornost na problematiku neverbální komunikace. Pozornost je zde zaměřena na dvě roviny skutečností - teoretickou a výzkumnou. Ty zde jsou vzájemně porovnávány. V jednotlivých kapitolách ...
Tato rigorózní práce upírá svoji pozornost na problematiku neverbální komunikace. Pozornost je zde zaměřena na dvě roviny skutečností - teoretickou a výzkumnou. Ty zde jsou vzájemně porovnávány. V jednotlivých kapitolách ...
Oživení míst paměti : vztah k drobným sakrálním a profánním památkám u žáků ZŠ a SŠ
Revival places of memory
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Synecký, Jakub
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 31. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: práce: Blažek, Viktor. Oživení míst paměti. Praha: Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, 2010, 167 s. Rigorózní práce. Tato práce se věnuje dokumentaci drobných stavebních a sochařských objektů, které byly uvedeny v r. ...
práce: Blažek, Viktor. Oživení míst paměti. Praha: Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, 2010, 167 s. Rigorózní práce. Tato práce se věnuje dokumentaci drobných stavebních a sochařských objektů, které byly uvedeny v r. ...
práce: Blažek, Viktor. Oživení míst paměti. Praha: Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, 2010, 167 s. Rigorózní práce. Tato práce se věnuje dokumentaci drobných stavebních a sochařských objektů, které byly uvedeny v r. ...
The Texture of Artistic Research: A Self-Reflexive Practice Theory of Art as Education
Textura uměleckého výzkumu: Teorie sebereflexivní praxe umění jako vzdělávání
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fulková, Marie
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 04. 04. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In Czech Tato studie zkoumá transformační potenciál uměleckého výzkumu, když je aplikován učícím se umělcem ve vzdělávacím prostředí. Jak můžeme porozumět metodologii uměleckého výzkumu aplikované učícím se umělcem ve třídě ...