Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Pracovní listy pro galerijní animaci
Worksheets for Gallery Animation
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Raudenský, Martin
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra výtvarné výchovy Název bakalářské práce: Pracovní listy pro galerijní animaci Autor práce: Ondřej Líbal Vedoucí práce: doc. PhDr. Martin Raudenský, Ph.D. Abstrakt: ...
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra výtvarné výchovy The title of the work: Contemporary art illustration with regard to the production with children Author of work: Ondřej Líbal Thesis: doc. PhDr. Martin ...
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra výtvarné výchovy The title of the work: Contemporary art illustration with regard to the production with children Author of work: Ondřej Líbal Thesis: doc. PhDr. Martin ...
Gender a škola
Gender and school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 24. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Řízení odloučených pracovišť základních a mateřských škol na Praze-východ
Management of separated sities of kindergarten and primary schools in Prague-East
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trunda, Jiří
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 24. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Mentoring v mateřské škole jako cesta k učící se organizaci
Mentoring in the Nursery School as a Way to the Learning Organization
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořáková, Miroslava
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce je tvořena literární rešerší zaměřenou na mentoring, mentorský vztah, cíle a význam mentoringu, druhy a fáze mentoringu, na mentoring na začátku profesní dráhy učitele a mentoring v průběhu ...
The theoretical part of the thesis consists of literary research focused on mentoring, mentoring relationship, goals and importance of mentoring, kinds and phases of mentoring, mentoring at the beginning of a teacher's ...
The theoretical part of the thesis consists of literary research focused on mentoring, mentoring relationship, goals and importance of mentoring, kinds and phases of mentoring, mentoring at the beginning of a teacher's ...
Zážitek ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ
Experience in teaching Czech language at lower-secondary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štěpáník, Stanislav
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 07. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce Zážitek ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ se zabývá možnostmi implementace zážitkových postupů do výuky českého jazyka a literatury. Práce se soustředí jednak na teoretické vymezení problematiky ...
The thesis Experience in teaching Czech language at lower-secondary school is focused on the implementation of experiential learning into the Czech language teaching. The thesis consists of two parts. The theoretical part ...
The thesis Experience in teaching Czech language at lower-secondary school is focused on the implementation of experiential learning into the Czech language teaching. The thesis consists of two parts. The theoretical part ...
Úloha ředitele při implementaci plánu profesního rozvoje do praxe mateřské školy
Role of the principal of the school to implement a career development plan into practice, the nursery school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lisnerová, Romana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Jak mluví myslivci?
How do huntsmen speak?
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chejnová, Pavla
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 07. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen