Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Portfolio dítěte jako prostředek ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy
Child's portfolio as a tool for improving cooperation between family and kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koželuhová, Eva
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 20. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Portfolio dítěte jako prostředek ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy" se zabývá tím, jak portfolio dítěte může napomoci ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy, přesněji k probuzení ...
The diploma thesis entitled "Child Portfolio as a Means to Improve Family and Kindergarten Cooperation" deals with how a child's portfolio can help improve family and nursery school cooperation, more specifically to awaken ...
The diploma thesis entitled "Child Portfolio as a Means to Improve Family and Kindergarten Cooperation" deals with how a child's portfolio can help improve family and nursery school cooperation, more specifically to awaken ...
Spolupráce rodiny a školy
Co-operation of family and school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poche Kargerová, Jana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with cooperation between family and school. The aim of the theoretical part is to analyse the primary foreign sources of the programme Step by Step in the domain of the cooperation between family ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou spolupráce mezi rodinou a školou. Cílem teoretické části je analyzovat prvotní zahraniční zdroje programu Začít spolu v oblasti spolupráce rodiny a školy, především program HEAD ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou spolupráce mezi rodinou a školou. Cílem teoretické části je analyzovat prvotní zahraniční zdroje programu Začít spolu v oblasti spolupráce rodiny a školy, především program HEAD ...
Komparace pojetí spolupráce rodiny a mateřské školy v hlavním vzdělávacím proudu a v programu Začít spolu
Comparison of Family and Kindergarten's Cooperation in conception of main educational stream and of Step by Step
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rybárová, Eva
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 09. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The author compares approaches to co-operation with the family as applied in mainstream kindergartens and alternative kindergartens with the Step by Step programme. The thesis aims to determine the extent to which the forms ...
Autorka ve své práci porovnává přístupy ke spolupráci s rodinou v pojetí mateřských škol hlavního vzdělávacího proudu a alternativních mateřských škol s programem Začít spolu. Cílem práce je zjistit, do jaké míry se formy ...
Autorka ve své práci porovnává přístupy ke spolupráci s rodinou v pojetí mateřských škol hlavního vzdělávacího proudu a alternativních mateřských škol s programem Začít spolu. Cílem práce je zjistit, do jaké míry se formy ...