Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Imagologie současných reklamních sdělení
Imagology of Current Advertisements
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fišerová, Michaela
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 10. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Práce se zabývá obrazovými mediálními sděleními reklamního typu. Přispívá k diskusi o změně postavení obrazů a jejich vlivu na současnou společnost. Vzhledem k předmětu zkoumání jsou východiskem pro předkládaný text vizuální ...
This thesis deals with advertising images. It contributes to discussion about position of image in present visual field. It also speaks about influence of image on contemporary society. The starting point and theoretical ...
This thesis deals with advertising images. It contributes to discussion about position of image in present visual field. It also speaks about influence of image on contemporary society. The starting point and theoretical ...
Globalizace a glokalizace v soudobém mediálním světě na příkladu reklamní kampaně Absolut vodky
Globalisation and Glocalization in Contemporary Media World on the Example of Advertising Campaign of Absolut Vodka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 25. 09. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá reklamou a jejími specifiky, které jsou charakteristické pro soudobé mediální prostředí. Výzkum je prováděn na příkladu 5 obrazových reklam, jež jsou zařazeny do reklamní kampaně Absolut vodky. ...
This thesis deals with advertising and its specifics characteristic for contemporary media environment. Research is realized on the example of five visual adverts which are parts of Absolut vodka advertising campaign. ...
This thesis deals with advertising and its specifics characteristic for contemporary media environment. Research is realized on the example of five visual adverts which are parts of Absolut vodka advertising campaign. ...