Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Genderová analýza vybraných čítanek pro 1. a 2. ročník ZŠ
A Gender Analysis of Reading-Books for Pupils of 1st and 2nd Years of Primary Schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jiroutová Kynčlová, Tereza
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 12. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The diploma thesis A Gender Analysis of Reading-Books for Pupils of 1st and 2nd Years of Primary Schools focuses on the topic of gender in education. Specifically, it examines the ways in which female and male characters ...
Diplomová práce Genderová analýza vybraných čítanek pro 1. a 2. ročník ZŠ se zabývá tématem genderu v oblasti školství. Konkrétně zkoumá způsoby zobrazování ženských a mužských postav v textu a ilustracích učebnic, respektive ...
Diplomová práce Genderová analýza vybraných čítanek pro 1. a 2. ročník ZŠ se zabývá tématem genderu v oblasti školství. Konkrétně zkoumá způsoby zobrazování ženských a mužských postav v textu a ilustracích učebnic, respektive ...
Genderová analýza učebnic "Občanské výchovy" (ve vztahu k povolání)
Gender analysis of Civics textbooks (in relation to choice of profession)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce "Genderová analýza učebnic (ve vztahu k volbě povolání)" předkládá genderovou analýzu tří učebnic "Výchovy k občanství" doporučené pro 8. ročník. Pozornost je věnována tomu, zda vybrané učebnice obsahují ...
The goal of this master's thesis "Gender analysis of textbooks" (in relation to choice of profession) is to introduce a gender analysis of three textbooks "Civics Education" used in the 8th grade of primary schools. I focus ...
The goal of this master's thesis "Gender analysis of textbooks" (in relation to choice of profession) is to introduce a gender analysis of three textbooks "Civics Education" used in the 8th grade of primary schools. I focus ...