Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Viditelné, neviditelné a hyperviditelné v prvním století fotografie
The Visible, the Invisible and the Hyper-visible in the First Century of Photography
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájek, Václav
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 26. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Využití archetypu hrdiny v marketingové komunikaci značky Nike
The Hero Archetype in Nike Marketing
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zavadil, Karel
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 02. 02. 2018
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Současný japonský komiks a jeho specifika
Contemporary Japanese Comics and Its Specifics
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Aleš
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 26. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen