Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Proměny veřejné zeleně a její kultivace na přelomu 19. a 20. století (případová studie města Kolína)
Changes of public green and its cultivation at the turn of 19th and 20th century (case study of the town Kolín)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Matoušek, Václav
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 27. 01. 2015
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce si klade za cíl posoudit, k jakým proměnám veřejné zeleně docházelo na přelomu 19. a 20. století s důrazem na plochy, které primárně sloužily pro kulturní a společenské využití. Jedním z ...
The submitted diploma thesis aims to evaluate which transformations of the public green occurred at the turn of the 19th and 20th century with the emphasis on areas primarily used for the cultural and social purposes. One ...
The submitted diploma thesis aims to evaluate which transformations of the public green occurred at the turn of the 19th and 20th century with the emphasis on areas primarily used for the cultural and social purposes. One ...
Vztah k životnímu prostředí v představách o budoucnosti žáků pátých tříd základních škol
Visions of the future in relation to the environment of the pupils in fifth grade primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trnka, Radek
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Cílem DP je zodpovězení výzkumné otázky: Jaké jsou představy o budoucnosti ve vztahu k životnímu prostředí u žáků pátých tříd základních škol? Za tímto účelem jsou předloženy konceptuální rámce mající oporu v sociologických ...
The aim of the thesis is to answer following research questions: What are the visions of the future in relation to the environment of the pupils in fifth grade primary school? For this purpose there is submitted conceptual ...
The aim of the thesis is to answer following research questions: What are the visions of the future in relation to the environment of the pupils in fifth grade primary school? For this purpose there is submitted conceptual ...