Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
The Experience of New Social Media
Uživatelská zkušenost s novými sociálními médii
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dudová, Radka
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 16. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: -The Experience of New Social Media Communication with friends and family around the world is something that American expats in Prague have much experience with. Throughout this study, the author has attempted to relate ...
Abstrakt- Uživatelská zkušenost s novými sociálními médii Komunikace s přáteli a s rodinou po celém světě je něco, s čím mají Američané žijící v zahraničí mnoho zkušeností. V této práci se autorka zaměřuje na popis těchto ...
Abstrakt- Uživatelská zkušenost s novými sociálními médii Komunikace s přáteli a s rodinou po celém světě je něco, s čím mají Američané žijící v zahraničí mnoho zkušeností. V této práci se autorka zaměřuje na popis těchto ...
Ideál ženské krásy před a po roce 1989 - analýza diskurzu v časopise Vlasta
The ideal of women beauty before and after 1989 - discourse analysis of Vlasta magazine
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vávra, Martin
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The thesis interprets the ideal of women beauty before and after 1989 in terms of sociological and culture discourse in Vlasta magazine. The key premise of the thesis is the claim that ideal of women beauty differs before ...
Předkládaná práce pojednává o ideálu ženské krásy před rokem 1989 a po roce 1989 v kontextu společenského a kulturního diskursu v časopise Vlasta. Hlavním předpokladem této práce je tvrzení, že ideál ženské krásy před rokem ...
Předkládaná práce pojednává o ideálu ženské krásy před rokem 1989 a po roce 1989 v kontextu společenského a kulturního diskursu v časopise Vlasta. Hlavním předpokladem této práce je tvrzení, že ideál ženské krásy před rokem ...
Žena a móda a ideologie: pronikání diskurzu komunistické moci skrze módní časopis
Zena a moda and ideology: The penetration of communistic power discourse through fashion magizines
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vávra, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá pronikáním diskurzu komunistické moci skrze obsah časopisu Žena a móda v rámci padesátých a šedesátých let. A jejím cílem je poukázat na to, že se prvky komunistické ideologie dostávaly i do ...
This diploma thesis deals with the penetration of discourse of Communist power into the society through content of (women's) magazine Žena a móda within 50s and 60s. The aim of this thesis is to point out that the elements ...
This diploma thesis deals with the penetration of discourse of Communist power into the society through content of (women's) magazine Žena a móda within 50s and 60s. The aim of this thesis is to point out that the elements ...