Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Les jako vzdělávací prostor? Rozvoj přírodovědné gramotnosti v preprimárním vzdělávání pomocí environmentálních témat
Developing scientific literacy in pre-primary education through environmental themes
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janoušková, Svatava
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 02. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: 1 Abstrakt Diplomová práce Les jako vzdělávací prostor? zkoumá pomocí kvantitativních metod ve své empirické části rozdíly mezi dětmi z běžných mateřských škol a lesních mateřských škol z hlediska míry utváření jednotlivých ...
1 Abstract Thesis Woods as an educational space? examines using quantitative methods the differences between children in ordinary kindergartens and forest kindergartens, and it does so according to formation of individual ...
1 Abstract Thesis Woods as an educational space? examines using quantitative methods the differences between children in ordinary kindergartens and forest kindergartens, and it does so according to formation of individual ...