Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 28
Syndrom japonského turisty. Posedlost vizulním záznamem
The Japenese Tourist Syndrome. The Obsession for Visual Records
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vančát, Jaroslav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 14. 09. 2011
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Surrealismus v módní fotografii
Surrealism in Fashion Photography
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Láb, Filip
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 09. 2011
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Josef Mánes a hysterie v obrazech
Josef Mánes and Hysteria in Paintings
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájek, Václav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Hra identit ve filmech Pedra Almodóvara
The Play of Identities in the Movies of Pedro Almodóvar
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájek, Václav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 09. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Sémantická analýza exaktních grafických zobrazení z oboru vědy a techniky
Semantic Analysis of Graphical Representations in Science and Technology
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vančát, Jaroslav
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 01. 04. 2010
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Vývoj evropského uměleckého trhu s vizuálním uměním a jeho tržní principy
The Development of the European art market of visual art and its economical principles
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zavadil, Karel
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 09. 2017
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Event, jedna z forem marketingové komunikace
Event as One of the Forms of Marketing Communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křížek, Zdeněk
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 13. 09. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Tendence současného výtvarného umění v reflexi mladé generace českých výtvarných umělců
Trends in Contemporary Art as Reflected by a Young Generation of Czech Visual Artists
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vančát, Jaroslav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 14. 02. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Problematika umeleckého trhu v kontexte online obchodovania v ére globalizácie.
The indication of the art market in the context of online trading in the era of the globalization
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zavadil, Karel
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Filmový plakát jako nástroj filmového marketingu
Film Posters as a Tool of Film Marketing
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájek, Václav
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 10. 06. 2010
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen