Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 17
Česká knižní blogosféra
Czech book blogosphere
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zbranek Biernátová, Olga
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Světelné instalace v Praze po roce 1990 a umění ve veřejném prostoru
Lighting installations in Prague after 1990 and Art in public space
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Aleš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Marketingová stratégia značky NIKE a jej vplyv na spotrebiteľa
Marketing strategy of NIKE brand and it's impact on customer
Vliv marketingu a reklamy předních módních značek na spotřebitele
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křížek, Zdeněk
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Estetika digitálního umění jako prohledávání prostoru možností
Aesthetics of digital art as scanning the space of possibilities
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Aleš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 12. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Videohry na hranicích umění (?)
Video Games on the Borderlines of Art (?)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Aleš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 17. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Odraz reality v TV reklamě
The Reflection of reality in TV advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křížek, Zdeněk
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Zrod obrazu jako masového média v 19. století na příkladu vývoje pohyblivého obrazu v českých zemích
The birth of the image as a mass medium in the 19th century on the example of the development of the moving image in the Czech lands
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájek, Václav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 17. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Prvky hudebního orientalismu v západní filmové hudbě
Musical Orientalism in Western Film Music
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kratochvíl, Matěj
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 19. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Vliv reklamy na vnímání značky H and M Hennes and Mauritz
The effect of advertising on perception of the brand H and M Hennes and Mauritz
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křížek, Zdeněk
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Prostitutka jako "reálná alegorie" proměn modernity. Motiv prostitutky ve výtvarném umění od realismu po novou věcnost
The prostitute as a «real» allegory of changes of modernity.The theme of the prostitute in fine arts from the realism to the New Objectivity
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájek, Václav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 12. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen