Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Akademické identity v kontextu Mentoringového programu pro začínající vědkyně a vědce
Academic Identities in the Context of Mentoring Program for Early-Career Scientists
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nyklová, Blanka
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 18. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce vychází z rozhovorů s účastnicemi a účastníky Mentoringového programu pro začínající vědkyně a vědce. Práce představuje analýzu způsobů, jimiž se účastnice a účastníci vztahují k tomu, co je podle nich věda. ...
The diploma thesis is based on interviews with participants of the Mentoring program for early career scientists. The paper presents an analysis of the ways in which interview participants relate to what they believe is ...
The diploma thesis is based on interviews with participants of the Mentoring program for early career scientists. The paper presents an analysis of the ways in which interview participants relate to what they believe is ...