Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Analýza sémantických elementů ve vizuální sociální reklamě
Analysation of the Semantic Elements in Visual Social Advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vančát, Jaroslav
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 04. 02. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Principy remediace a reimaginace steampunku v počítačových hrách
Principles of remediation and reimagination of steampunk in computer games
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Říha, Daniel
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 09. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
My, vzhůru, k sobě blíž!: Participativní manipulace spotřebitele v kontextu reklamy
Us, Up, Closer!: Participative Manipulation of the Consumer in Advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájek, Václav
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 10. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Otázka vztahu mezi fotografií a koncepcí poznání v moderním okultismu
Question of the relationship between photography and a conception of cognition in the modern occultism
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájek, Václav
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 10. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Angažovanost v kontextu českých uměleckých skupin
Engagement in the Context of Czech Art Groups
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájek, Václav
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 02. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen